Zoznamenie

10 1 0
                                    

Zobudila som sa na odporne zvonenie budíka. Bolo 6:50.
Cítila som sa rozospato ale vedela som že dnes budem fajn náladu.
Pozrela som sa na telefón,vypla som som budík a pozrela som na sms od mami: "Rossa kde si?"
S rodičmi som sa nerozprávala pretože som s nimi nevychádzala. Chceli odomňa stále niečo iné a nerozumeli mi. Z domu som odišla v pätnástich rokoch. Takže som odlúčena od rodičov už druhý rok.
Takže som bývala u babky s ktorou rodina nevychádzala. Babka má podporovala a snažila sa mi rozumieť.
Naraňajkovala som sa,obliekla som si obtiahnuté čierne legíny, navrch som si dala červenu mikinu a obula som si červené vyšie tenisky.
Vzala som si tašku a šla som do školy.

Vošla som do triedy a hodila som svoju tašku do poslednej zadnej lavici z predu od dvier.
Šla som si sadnúť. Vybrala som si učebnicu Angličtiny. Angličtinu som mala celkom rada takže som sa potešila že aspoň jeden deň v týždni nemusím mať prvú hodinu celú zjedovanu z Matiky a z triednej.
Asi po necelých desiatich minútach do triedy vošiel Jack.
"Ahoj" Pozdravil sa.
"Caw" odpovedala som.
Sadol si.
Cítila som sa celkom zvláštne pretože si myslím že si nezaslúžil tie moje včerajšie slová.
"Prepáč nechcela som včera tak zaútočiť."
"Nevadí každý z nás má raz za čas zlý deň. Tak to začnime od znova"
Nastavil ruku a ja som mu podala svoju.
" Ahoj, Som Jack."
"Ahoj som Rossa"
Deň v škole prešiel ako po masle.
S Jackom som prehodila celkom slušný rozhovor.
Nebol taký namyslený ako som si myslela. Bol to docela slušný chalan. Dozvedela som sa že taktiež nemá veľa kamošov a jeho štýl sa podobal môjmu.
Celkom som si s ním rozumela.

Prišla som domou a šla som si ľahnúť, trošku ma bolela hlava.
Zavybroval mi telefón. Upozornenie z FB.
Žiadosť o priateľstvo od Jacka.
Tak som to teda prijala. Moc priateľov som na fb nemala. Všetci čo tam boli sesternice, bratranci a zopár susedov. Dokopy som tam mala asi 15 priateľov.

"AHOJ Rossa" zazvonila správa na messangery. Jasne že písal Jack.
"Ahoj"
"Mohla by si mi s niečím pomôcť?"
Nemala som chuť nič robiť ale tento chalan bol fakt niečím iný nebol ako ty ostatný. Tak som teda súhlasila že mu pomôžem.
"Myslím že áno. Čo je vo veci?"
"Za pätnást minút pri bare"napísal a odhlásil sa. Rozmýšľala som či tam mám prísť ale nakoniec som sa rozhodla že tam dôjdem.




My french kisses, his love skillsWhere stories live. Discover now