Olimpiyat günü -2-

53 2 1
                                    

arkadaslar sizin icin uzun ve guzel bi bölüm hazirladim 20 vote olmassa dewam etmeyeceğim.

Ada yarışı için ilk Michael savaşacaktı rakibi Mariaydı.

Michaelin gözünden:

Büyük ada yarışındaki ada gerçekten büyüktü.Ağacın birinin tepesine çıkarak etrafı gözlemlemeye başladım.Her şey tek nokta olarak gözüküyordu fakat en sanada 3 km uzakta kıpırdayan bir şey vardı.Aramızda Olsun 40 ağaç sayısını 10 indirdim.Sanırsam Mariaydı onun arkasındaki ağaca geçip  aşağı sarktım Maria nın arkasına dönmesine izin vermeden kafasını 90 derece çevirdim karnına bir tekme attım.Yere yığıldı ayağa kalktı ve suratıma bir yumruk attı.2 ci yumruğu atmasına izin vermeden elini tuttum kendime doğru çekip suratına tüm gücümle bir yumruk attım.Bayıldı.Kan kokusu etrafa yayılıyordu sanırsam tırnağım elini yırtmıştı.Hızla bir ağacın Tepesine çıkıp çıkış kapısına baktım ve vampir hızımı kullanarak 2 dakikada çıkışa ulaştım.Sıra Angeladaydı.

Angelanin gözünden:

Vampir hislerimi kullanarak ilerliyordum arkadan gelen hışırtı ve ürpertici sesleri aldırmayarak yoluma devam ettim.Bulduğum en büyük ağaca tırmandım gözlerimi hafifçe kısarak görüş açımı daralttım hemen ilerde beni görmüş gibi davranan ve üstüme olabildiğince seri adımlarla gelen bir canlı vardı evet şimdi emin oldum o bir kurt.Ağactan indim.Etrafta bulunan ses çıkarabilecek döküntülere deymeden üstüne atladım ayağına bir çelme takıp yere düşürdüm.Yere düştükten sonra tekme ve yumruklarımı esirgemedim.Bayıldığını anladıktan sonra çıkışa ulaştım.Olimpiyatı kazanmıştık.

arkadasşlar olimpiyatlari fazla uzatmada. bitirdim okulda daha buyuk olaylar olucak vote ve yorum istiyorum lutfen

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah VampirlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin