Sednu si na jeho postel a začnu přemýšlet o svém životě. To v poslední době dělám fakt často. Začala jsem přemýšlet o našem dětství kdy jsme spolu dělali úplně všechno. Začala mi téct slza po tváři a pak jich bylo v každé sekundě asi 25. Někdo vletěl do pokoje schovala jsem se za dveře. Byl to Marcus s nějakou holkou. Když přišli do pokoje jen jsem je obešla aby si mě nevšimli. Vejdu k sobě do pokoje. Sednu si na postel a najednou si všimnu pomněrně velké kaňky na Emmi posteli. Přistoupím k ní a poté mi to dojde ON SE JÍ UDĚLAL DO POSTELE!!!! Bože to je nějaký kripl. Možná větší než Tinus. Ale né to přéháním takový kripl nikdo být nemůže. Honem to musím převléct než se Emma vrátí z gymnastiky. Huf mám to jen tak tak Emma se vrátí za pět minut. Ach bože proč já když udělám krok musím vidět něco nechutného. Jako třeba teď Tinuse se Sárou "Ach bože jak já tě miluji". Ehh........fůj nemůžu uvěřit že jsem s tíhle idiotem něco mít BLE!! "Ahoj Anne" řeknu když přijdu dolů "Ahoj" řekne nějak........... prapodivně "Co se děje?" zeptám se "Nic, nevíš kde jsou kluci?" zeptá se starostlivě "Vím to až moc dobře" dořeknu a nahodím znechucený výraz "Áha" řekne a znechuceně se usměje "Mám pro ně dojít?" zeptám se "Prosimtě ty Jo?" řekne a já se trochu nafouknu "Oba už jsem je viděla nahý mockrát mě to neva" řeknu a přiblížím se k Anne "No dobře teda" řekne a na konci věty povzdechne. Vyběhnu nahoru a jdu první k Macovi. No ty vole honí si tam péro. "Marcusi máte jít dolů. Jo a to co jsi si udělal na Emmči posteli jsem uklidnila ale příště to uklidíš ty!" dořeknu a usměju se. Podívá se na mě naštvaným pohledem ale po chvíli na tázavým.
Takže nová kapča doufám že se vám bude líbit ❤️