Překvápko od....

509 29 2
                                    

"Miluji tě""Já tebe taky"řekli jsme když se naše rty odpojily.Potom už nás jen viděli Marcus a Emmou jak jsme nalepený na zdi. "Fůůj" řekli oba najednou a my se od sebe prutce odtáhli a měli jsme velký pocit viny."Co jste měli dobrýho?" zeptám se Emmi abych odtrhla pozornost od toho co viděli "Sendviče"" A chutnalo ti to?""Docela jo""Marcus měl taky sendviče?""Ne ne ten měl...." nedořekla to protože přišli kluci z pokoje a sedli si vedle nás Martinus vedle mě. Chytl mě za boky a přitáhl si mě blíž. Potom jsme si povídali o blbostech.

Martinusův Pohled

Když jsme byli v pokoji tak se mě Marcus zeptal co jsme tady dělali že nás našli natlačený na zdi."Nic" řekl jsem aby to nevypadalo divně. "Opravdu" rejpal do mě "Ano opravdu" potom jsme šli za holkami a Emma něco říkala a nedokončila to nevím proč. Pak jsem si Marťu přitáhl k sobě za boky. Marcus mi tam něco naznačoval asi jsem tak blbej že to nepoznám co to naznačuje.

Marti Pohled

"Emmi nechceš jít na zmrzku?" zeptám se chci na chvíli kluky nechat osmaotě poznám když si chtějí promluvit "Ánóóó" výkřikne a já si mi vybouchnou uši "Tak pojď necháme tu kluky osamotě" řeknu"Dobře" ještě dodá a pak jdeme.

Marcusův Pohled

"Bro co to má znamenat?!" řeknu trošku naštvaně "Co co má znamenat?!" zeptám se zmateně "Nejdřív vás s Emmou najdeme natlačený na zdi a teď jí chytíš za pas a namačkneš si jí na sebe vy spolu chodíte nebo co?!!!" řeknu už velmi naštvaně že skoro křičím "Jo my teď spolu chodíme" řekne úplně v pohodě já se seberu a než odejdu ze dveří řeknu "Tohle jsi trochu přehnal" odejdu z hotelu pryč a jen vidím jak jdou holky do vnitř kouknu se na Marťu vražedným pohledem a jdu dál.

Pohled Marti

"Co se mu stalo?" řeknu a potom ještě vidím jak má Tinus obličej ve dlaních. Řeknu Emmče ať jde na chvíli do pokoje a já jdu za Tinusem. "Zlato co se stalo?" zeptám se "Nic" "Řekni mi to znám tě až moc dobře na to abych poznala že s vámi něco je?!"

To se nám to hrotí co se asi stane???? Pokud se vám tato kapitola tak hlasujte a dávejte vědět do com❤️👌💖❣️😍😘😂🤤💜👏

Marcus and Martinus and MeKde žijí příběhy. Začni objevovat