Legenda Nam Koo Terrace este mai puțin cunoscută, dar asta nu înseamnă că povestea este mai putin înfricoșătoare decât precedentele legende urbane.
Totul a început în Hong Kong unde există o cladire abandonata numită Nam Koo Terrace, clădire care nu a fost renovata sau demolata în ciuda faptului că Hong Kong-ului se confruntă cu o acuta criza a spațiilor pentru locuințe.
Nam Koo Terrace, deținută acum de aproximativ 100 de ani de o familie extrem de bogata, este acum o adevărată ruina. În timpul celui de al doilea Razboi Mondial, familia a fost forțată să părăsească locuinta care a fost folosită ca o locație în care soldații japonezi se puteau ,, relaxa" alături de femei care erau forțate să le devină sclave se** ale. Ultimii membri ai familiei ș au mutat înapoi în Hong Kong după terminarea războiului , dar l a scurt timp otita au murit în condiții suspecte.
De atunci, proprietarii cladirii s au tot schimbat, iar în prezent, Nam Koo Terrace este deținută de,, Hopewell Holdings".Foarte straniu este ca dezvoltatorul imobiliar a dorit să demoleze vechea construcție pentru a ridica un hotel luxos în locul acesteia. Planul, deși aprobat de municipalitate , nu a mai fost niciodată pus în aplicare. Compania refuză să comenteze situația.
Pe de altă parte, localnicii spun că Nam Koo Terrace este bântuită-se spune că spiritele prostituatelor care au murit în cladire încă mai bântuie , și există numeroase relatării ale celor care au auzit țipete din interiorul casei.
În anii 1960, o tanara a ieșit din casa și i-a atacat cu extremă violență pe ofițerii de poliție chemați de vecinii speriati de sunetele deranjante care se auzeau din clădire. Se pare că politistii trimiși la fața locului au perturbat(ne liniștitor) un ritual de exorcizare care avea loc în interior.
Însă aceasta întâmplare nu a fost singulara. În anul 2003 un grup de 8 adolescenți s au decis să testeze teoria ,,casei bântuite".Tinerele au intrat în Nam Koo Terrace cu intenția de a-și petrece noaptea acolo în încercarea de a surprinde câteva ,,manifestări paranormale". Și au primit experiențe paranormale din plin. Trei dintre cele 8 adolescente au devenit extrem de agitate și nervoase iar una dintre fete a suferit o cădere psihică în momentul în care tinerele s au panicat și au încercat să fugă din casa. În tot acest timp, o altă fata, a rămas conform spuselor celor veniți la fata locului, intepenita în pragul casei. Când politistii au încercat să o scoată cu forta, aceasta a devenit extrem de violenta și a fost nevoie de doi polițiști pentru a o imobiliza. Martorii spun că fata vorbea intr o limbă necunoscută cu o voce care nu era a ei.
Din 2003 pana in prezent nu mai puțin de 30 de cadavre au fost descoperite în interiorul casei-toate cazurile au fost clasate drept sinucideri. O parte din trupuri au fost găsite în interiorul clădirii , în timp ce celelalte au fost găsite spânzurate în copacii din spatele casei.
Cei care au intrat în clădire au spus că nu mai sunt dispuși sa repete experiența. Mai multe persoane au auzit voci de femei iar unii martori chiar au afirmat că au fi văzut mai multe femei decapitate umblând prin camere. Au fost și câțiva martori care au declarat că au văzut un barbat îmbrăcat în negru plimbându-se pe coridoare.
CITEȘTI
Legende Japoneze 2
HororAceasta este partea a II-a din Legende Japoneze. Dacă vreti sa mai continui cu această serie nu uitati sa apreciați ceea ce fac eu. ACEASTA ESTE O POVESTE DE GROAZĂ. CEI SLABI DE INIMA SA NU CITEASCĂ ASTA. ÎN CAZ CA SUNTETI UNUL DINTRE EI VA AVERTIZ...