Když se Severus vrátil domů, aby nachystal překvapení pro svou lásku byl on sám překvapen, když ji nemohl nikde nalézt. Rozhlížel se všude po domu i zahradě, ale nikde nic. Až poté v předsíni na zrcadle uviděl přidělaný lísteček. Opatrně ho strhl a začal předčítat slova na něm uvedené.
"Milý Severusi, předem se omlouvám.
Hodně mě mrzí co se děje a co teď provádím, ale jinak to nejde. Vše co jsme spolu prožili bylo nadherné a já si vše užila, určitě ani toho nelituji. Bohužel se staly věci, které nejsou snadné na rozřešení a překáží v našem vztahu.
Musela jsem odjet a snažila se i potichu, ale mrzelo by mě, že jsem nenechala vzkaz, tak zde ho máš. Děkuji ti za vše a neboj se... v mém srdci budeš navždy." HermionaDočetl poslední slovo a nestačil se divit. Jeho celé tělo propadlo hysterickému chvění a oči se zalily slzama. Dech se zastavil úplně a jediné na co se zmohl bylo zadívání se na svou bledou podobiznu v zrcadle. Hlavou mu prolétávalo milion myšlenek a nevěděl, kterou zastavit dříve. Vše co měl se rozpadlo a zmizelo a tak se rozhodl pro nejhorší. Co dělat jiného než to vše sám napravit.
Do rukou vzal malou lahvičku s černou tekutinou, kterou do sebe ihned nalil. Naposled na sebe pohlédl do zrcadla, usmál se a nechal své tělo volně padnout na zem. Hřejivý úsměv, který byl u něj nezvyklý nakonec zůstal na jeho bledém obličeji.[Sám opravdu netuším, jak tohle ze mě vypadlo, ale je to tu. Snad se líbí.]
ČTEŠ
Harry Potter's little things.
FanfictionKrátké či dlouhé, smutné či veselé, takové příběhy Harryho Pottera zde naleznete. Budu se snažit aby se zalíbily.