11. bölüm

6.2K 259 65
                                    

-salak knkim benim,hemen sugayı da al eve gel .

+Suga ne alaka

-off sanane gelince öğrenirsin hadi hızlı olun jungkook la bekliyoruz.

-tamam bye

Telefonu kapatıp arkamı dönmeye çalıştım.arkamı döndüğüm için ufak bir zafer yaşadım.şu an bu manzaraya ölene kadar bakabilirim.bir insan nasıl bu kadar tatlı,sexy, yakışıklı olabilir ki?."biraz daha bakmaya devam edersen eriyip biteceğim"lann hangi ara uyandı bu"aa şey...eun-ji gil bizi çağırıyor da kalksan iyi olur".

-sen şu an napıyorsun hyun-ji?

+Napıyorum?

-sen de yatmıyor musun?

+Aa evet hadi kalk !!

Ben kalktıktan sonra suga da kalkmıştı.kendimi çok değişik hissediyorum sugayla karı-koca gibiyiz .

Ben üstümü giymek için banyoya yönelirken Suga ise dolabından elbise çıkartıyordu.

**********

Suga da şoför koltuğuna binince arabayı çalıştırıp evime sürmeye başladı.

Kapıya  ikinci kez vurduktan sonra nihayet açılmıştı.

- sonunda açabildin

+Kes be! Hadi gelin size süper haberlerim var.

Kapıdan içeri girerken

-yine ne saçmalıyacan merak ettim açıkçası

+Hayır canım hiçte saçma değil bir kere

- hıhı

Koltuklara oturunca eun-ji direk lafa atıldı.

+Şimdi dördümüz kampa gideceğiz

Suga
+Jungkook senin bundan haberin var mı?

Jungkook
-evet hyung hem fena mı olur kafamızı dağıtırız.

Eun-ji
+Aynen yaa kafa dağıtırız.

Ben
-sen...olmayan kafayı nasıl dağıtmayı düşünüyorsun eun-ji fjdjfjfjsjf!

Eun-ji
+Komik değildi !

Suga
+O zaman biz jungkook la üstümüzü hazırlamaya gidelim sizde hazırlanın.bir an önce yola koyulalım.

Suga ile jungkook gidince bizde elbiselerimizi kamp çantalarımıza koyduk.

ikimiz ki birden tam üç çanta olmuştu birinde ikimizin ortak eşyaları (makyaj,tarak,krem falan) diğer ikisinde ise elbiselrimiz vardı.

İkimizde salonda oturduk sugagilin mesaj atmasını bekliyorduk.telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonu elime alıp mesajı okudum.

Suga
+Biz aşağıda sizi bekliyoruz hadi gelin

Ben
-tamam.

Eun-ji ile beraber evden çıktık ve sugaların arabasına bindik.

Ben kulaklıklarımı takıp EXO'nun BABY DON'T CRY adlı şarkısını dinlemeye başladım.

Kamp alanına geldiğimiz an hemen kendimi dışarıya attım.uzun yolculuklarda araba tutuyordu beni.

Geldiğimiz yer orman gibi bir yer olduğu için etrafımız yeşillikle kaplıydı oldukça sakin bir yer olduğu için insana huzur veriyordu.

Yanımda bir hareketlilik hissettiğim an kafamı yan tarafima çevirdim.eunji de benim gibi etrafı izleyip o tarifsiz kokuyu içine çekiyordu.

Eun-ji
+Hyun-ji annengili hiç aramadın.

Ben
-salak evet ama telefonlar çekmez ki şimdi unutmazsan gidince ararım .

Başıyla onaylayıp önüne döndü.

Jungkook
- kızlar hadi gelin.

Jungkook'un bize bağırmasıyla ikimizde oraya döndük.

Eun-ji kalkıp benimde kalkmam için elini bana uzatmıştı.bende sırıtarak elini tutup kaldım.

Yuvarlak oluşturan dört tane taşın ikisinin üstüne oturan suga ve jungkook bize "hadi oturun"bakışı atıyorlardı.

Suga ateş yakarken jungkook da atıştırmak için hepimize birer sandiwich (böyle mi yazılıyordu?) yaptı.

Ayın ışığı etrafı aydınlatırken kimsenin uykusu yok gibi duruyordu.kafamı kaldırıp sugaya baktığımda göz göze geldik.bakışları o kadar derindi ki sanki "sana aşığım"der gibi.

Eun-ji
+Ee jungkook hadi bize şarkı söyle.

Jungkook
-suga hyung la birlikte SO FAR AMWAY şarkısı söylemek istiyorum.

Suga
+Peki tamam .

******************

Şarkı bittiğinde yüzümde güller açıyordu.gercekten çok güzel söylemişlerdi.

gercekten çok güzel söylemişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alın size yoonkook.

Çok tatlılar yaa.

Bye bye

KUSURSUZ TUZAK #MYG#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin