sabah olmuştu.bugün akedemiye gideceğim gündü.fazla hevesli değildim açıkçası.ama annem ve babam gitmemi istediği için gidiyordum akedemiye.bavulum falan herşeyim önceden hazırlamıştım.banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım.banyodan çıktığımda dolabıma yöneldim.dolabımda giyeceğim kıyafeti kolay bulmuştum çünkü önceden ne giyeceğimi belirlemiştim.aşşağıya indim annem de babam da bana bakıp gülümsüyorlardı.çünkü bugün o sıkıcı akedemiye gidecektim.hemen kahvaltıya geçtim.kahvaltımı güzelce yaptım.annem de bana yol için yiyeceğim yiyecekleri hazırlayıp verdi.babam eşyalarımı arabanın bağajına koydu annemle arabaya bindik.sonunda gelmiştik.otobüs vardı o bizi götürecekti.içimden harika kimseyi tanımıyorum ve bide birileri yanıma oturacak ne sinir bozucu ama.otobüse bindim annem de el salladı arkasından bende sahte gülümsemememi takınıp el salladım.tam gidecekken otobüs durdu ve otobüse birisi bindi.birtek benim yanım boştu ve geldi yanıma oturdu.çocuk kumral saçlı aslına bakarsanız tatlı bir çocuktu.merhaba dedi sıcak bir gülümsemeyle.bende umursamaz ve sahte gülümsemeyle merhaba dedim.çocuk telefonuyla birşeyle uğraşmaya başladı bende kafamı cama yaslayıp gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.
justinin ağzından;
yanına oturduğum kız oldukça sevimli ve güzeldi.onun yanına oturduğum için memnundum çünkü inek birisiyle oturmak istemezdim.kısa bir süre sonra telefonumla uğraşmaya başladım gözümün ucuyla kıza baktım kafasını cama yaslamış gözlerini kapatmış uyuyordu.sonra birden kafasını öbür yöne çevirip benim omzuma başını yasladı ama bilmeyerek uykuda bunları yapıyordu.çok tatlı bir uykusu vardı birazcık tereddüt etsemde saçını çok hafif bir şekilde kokladım kokusu tıpkı bir çileğe benziyordu belkide parfümde olabilirdi.
Selena'nın ağzından:
kalktığımda esnedim.koku geldi burnuma gözümü açtığımda tişört gördüm.hemen kafamı kaldırdım yanıma oturan çocuğun omzuna yaslanmış uyumuşum.aaa! şey pardon yatarken hissetmemişim demiştim.sonra oturur pozisyona gelip saçımı elim ile düzelttim.oda bana bakıp sırıttı.