Capitolul I

40 8 3
                                    















Pădurea Morții















Pădurea Morții sau Pădurea Blestemată este una dintre cele mai mari păduri din lume. Aceasta se află la poalele muntelui Luminii.

Numele său faimos de "Pădurea Morții" sau "Pădurea Blestemată" și l-a primit de la numeroasele sale dispariții și crime nedeslușite din acea pădure.

In această pădure se spune că adăpostește unii dintre cei mai de temut criminali din lume, fiecare având câte o putere specială.

In pădure, pentru a intra, trebuie să treci pe la o poartă. Această pădure are multe ieșiri. Prin ea se află cârlige și multe arme de tortură.

Se zvonește că, oricine intră in acea pădure, nu mai iese de acolo, murind in cele mai groaznice chinuri și torturi pe care lumea le cunoaște.

Mii de persoane dispar și foarte rar le sunt găsite corpurile, adesea fiind foarte tăiate, zgâriate, dar niciodată nu s-a găsit un corp întreg, ci doar o mână, un picior și foarte rar, capul victimei.

Mii de oameni sunt omorâți și nimeni nu are curajul să între in pădure, nici măcar poliția.

Pădurea are și un secret care se află in interiorul acesteia, dar nimeni nu-l cunoaște. Nimeni nu a îndrăznit nimeni să pășească in ea, iar cine a făcut-o, a dispărut fără urmă, până când, un grup de oameni se aventurează in pădure, încercând să afle secretul acesteia.

Se spune că, secretul ar fi chiar cheia spre omorârea criminalilor, dar, nimeni nu e sigur...


















Dead By Daylight—"Death is not an escape..."




Idee originală bazată pe jocul video "Dead By Daylight"




Carte făcută de -_Emily_-

Lumina din Pădurea MorțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum