1.Bölüm

32 2 10
                                    

Sakamaki'ler malikanesi'nde sıradan bir gündü ama tek farkı Ayato Yui yi bulamıyor ve kanını içemeyince sinirleniyordu.

Ayato:Yui bak saklanmaya devam edersen kanını dibine kadar içerim haberin olsun.

Yui saklandığı şömine'nin borusundan 'Patt!!' diye düştü. Kanato anıra anıra gülerken Reji 'bu mal mı?beyin boşuna verilmiş' şeklinde baktı. Shu bıyık altından gülerken Ayato Yui'yi kaldırdı ve ayarlayarak onu banyoya götürdü.

Ayato:Yui borunun içine sığmayı nasıl başardın hala aklım almıyor.

Yui:Iı...şey...

Ayato:Her neyse boşver.

Ayato Yui'nin yara aldığı yerleri sarmaya ve ilaçlama'ya çalışırken Yui sürekli kıpırdıyordu.

Ayato:Yui kıpırdanmayı kes yaralarını sarmıyorum. (Bağırır)

Yui korkmuş bir ifade ile;

Yui:g-gomennesayy.

Ayato Yui'nin yaralarını sarmayı bitirince onu yatak odasına çıkarır ve yatağa yatırır. Ayato Yui'nin kulağına eğilir ve şunu söyler;

Ayato:Canın biraz fazla acıyacak.

Yui:N-

Sözünü bitiremeden Ayato çoktan kanını içmeye başlamıştı bile Yui acı ile inlerken Ayato daha fazla zevk alıyordu.

Sakamaki'ler malikanesinde gece vakiti her gece olduğu gibi bu gece de aynıydı herkes masaya oturmuş yemeğini yiyordu.

Kanato:- Teddy biraz kek ister misin?

Ayato:oy~chichinashi neden yemek yemiyorsun?

Yui:Ayato-kun aç değilim.

Bunun üzerine Yui odasına çıkmak için izin alır ve gider. Ayato da Yui'nin peşinden odasına gider.

Yui:A-ayato-kun burda ne işin var?

Ayato:Bugünler'de çok tuhaf davranıy-

Sözünü bitiremeden deprem olmuştur ve Yui Ayato'ya sarılmıştır.Ayato şaşkın şaşkın bakarak ne olduğunu anlamaya çalışır. Tam o anda malikane çöker ve malikanenin altındaki ilkokul benzeri yere düşerler.

Bu benim ilk kitap yazmam umarım beğenirsiniz şimdiden teşekkür ederim ☺☺

Diabolik Lovers Korku EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin