3.Bölüm

12 2 3
                                    

Ayato'dan devam;

Subaru ile konuşmamızı bitirince çıkışı aramaya başladık yui hala korkuyordu. Napacağımı bilemedim bu sırada çıkışa vardık ve orda birini gördüm tahmin edin kim tabiki de benim en akıllı ve en kuralcı kardeşim reji çıkışı bulmasına şaşırmadım aslında benim için normal birşeydi ama yui ye gelirsek oldukça şaşırmış bir durumda reji ye bakıyordu.

Reji:Bunda bu kadar şaşırılacak ne var??

Yui:Gomennesay reji-san.

Derken birilerinin koşma sesleri duyuldu tahmin edin kimlerdi tabiki de bunlar laito ve kanato idi onlarda çıkış yolunu bulmaya gelmiş gibilerdi. Sonra duvara yaslanan ve uyuyan birini gördüm. Nasıl yani shu bizden önce mi geldi?? Yok daha neler shu ağzını açmaya üşeniyor nasıl buraya kadar geldi ki?? Bir türlü anlam veremedim. O sırada shu gözlerini araladı ve konuşmaya başladı.

Shu:Çok gürültü yapıyorsunuz.

Yui:Gomennasay shu-san.

Shu yui'yi takmadan gözlerini kapatıp uyumaya devam etmiştir. Ayato bunu farkeder ve hemen yui'yi kendine çeker. O sırada arkalarında bir gölge belirir bunu ilk sezen kişi yui olur.

Yui:(arkasına döner ve bağırır)BENDEN UZAK DUR!!!!!

Diğerleri şaşkınca bakarken yui'nin baktığı yöne baktılar ve gördükleri görüntü karşısında şoka uğradılar. Baktıkları yönde küçük bir kız varmış bu kızın üstü kan içindeydi. Onlar şaşkın şaşkın bakarken shu uyandı hala ifadesiz bir şekilde onların baktığı yöne bakar ve "bu kadar yeter" diyip anında kızın elindeki bıçağı alıp kıza sapladı. Kızın çığlıkları bütün binayı kapladı yui bu bagirmadan etkilenmiş olacak ki hemen kulaklarını kapatıp kendini ayato'nun göğsüne sığındı ayato şaşkıdı ama elden bişey gelmezdi onu sarmalayip korumaya çalıştı. Şansına deprem bitmişti yui bağırmayı bırakıp ayato'nun ğöğsünden başını çekip;

Yui:Gomennasay A-ayoto-kun ben.

Ayato:Her neyse boşver gitsin.

İkiside kızardıklarını farketmiş olmalılar ki hemen yüzlerini çevirdiler. Diğerleri onalara baka kalmıştı.

Reji:Nasıl yani birbirinizden hoşlanıyormusunuz!? Bu affedilemez bir durum!

Ayato ifadesiz bir şekilde reji'ye bakarken, yui domates gibi olmuştu. Ayato yui'ye baktığında etrafına bakınıp su aradı ama bulamayınca pes edip şöyle dedi;

Ayato:Biran evvel şu lanet kapıyı açıp gidebilirmiyiz artık.

Dedi bu ortam onu çok geriyordu. Hepsi kapıyı açmaya çalıştı fakat kapıyı açmaya çalıştıklarında kapıyı saran birşey vardi. Kapıyı saran şey ise saçtı. Ortam iyice gerginleşmeye başlamıştı. Yui korkmaya başlamıştı arkasına baktığında shu'nun katlettiği küçük kızın bedeni yerde değildi. Hayretle gözleri kocaman açılmıştı. Kolidordan sesler gelmeye başlamıştı ve reji plan arayışına geçmişti.

Diabolik Lovers Korku EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin