5. Bölüm

11 0 4
                                    

(y.n:arkadaşlar kitap fazla okunmadığı için 6. Bölümde bitirecem sonra yeni kitaba başlamayı düşünüyorum.neyse çok bekletmeden hikayeye geçiyorum.)

Yui'nin Ağzından
Bana nolmuştu kendimi yorgun hissediyorum sanki biri içime girmişti. (lütfen fesat anlamayın) Çok canım acıyor biri boynumu ısırdı ve kanımı içiyordu. Acaba bu kişi ayato-kun olabilir miydi. Onu o kadar çok seviyorum ki ama bunu ona söyleyecek cesareti nereden bulacam derken dudaklarimda bir sıcaklık hissettim kendime geldiğimde AMAN TANRIM AYATO-KUN'U MU ÖPÜYORDUM HAYIR BU DOĞRU OLAMAZ.YHAAA. Diğerlerine baktığımda onalar da bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Ben tek kelime dahi etmeden arkamda olan yeşil sise doğru koşmaya başladım. Ayato-kun arkamdan ne kadar 'dur' diye bağırsa da ben dinlemeyip hala koşmaya devam ettim.

Ayato'nun Ağzından
Tanrım bu kızın derdi neydi? Neden böyle birşey yaptı anlamadım ama birşeyi anlamış olacam ki yui tehlikede olabilirdi kim bilir o yeşil sisin ardında ne vardı? Sonra farkettim ki yui bize doğru tekrar koşmaya başladı sebebi ise arkasından iki tane iskelete benzeyen köpeklerin kosmasiydi. Koşarak gelip arkama saklandi. Bense köpeklere 'gidin yoksa bendeniz sizi öldürür' bakışı atiyordum. Arkadan subaru gelip köpeklere tekme attı ki köpekler 3 metre öteye uçtular.yui ye baktığımda ise ağlıyordu. Ne bi dk kahretsin neden ağlıyor ki bu şimdi. Off onu böyle görünce kalbim paramparça oluyor. Düşüncelerimi bölen yine benim tatlı yui'm olmuştu.

Yui: A-ayato-kun gomennasay böyle olsun istemezdim -///-.

Ayato:Hele burdan bir çıkalım o zaman çıkarıcam senden bunun acısını.

Anlamış olacak ki yui ye baktığımda yüzü kızardı. Yui yi öyle görünce onu daha fazla istediğimi farkettim. Elimi yui nin başına götürüp okşamaya başladım. Saçları çok yumusakti.

Laito:~Ore~sanırsam küçük cadıcık bizi sevmiyormu??

Kanato:Sence de kabalık etmiyormu tedy??

Shu:Sanırsam burdan çıkmak yerine burda kalmayı tercih edersiniz??

Subaru:Tch!Ne anlamsız.

Reji:KESİN ŞU SAÇMALIĞI!!!

Reji birden bağırınca birden deprem olmaya başladı. Hepimizin o okulda çıkmış olması bir bakıma iyi olmuştu.

Yui'nin Ağzından
Etrafıma bakıp duruyordum. Sonra gözüme beyaz bir kapı kestirdim ve bunu ayato-kun a göstermek üzere t-shirtünü çekistirdim.

Diabolik Lovers Korku EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin