YAKIŞIKLI ÖKÜZ

519 4 1
                                    

    Evet bu benim ilk hikayem

insallah beyenirsiniz bence çok egelenceli olucak iyi okumalar :)

  #ZEYNEP#

sabah uyandigimda yanimda kahvaltim deniz manzarali evim uyanir uyanmaz terliklerimi ayagima giyip bolkona cikip guzelce selamladim gunesi....

GERCEKTEN BOYLE BİR HAYAT YASADİGİMA İNANDİNİZ Mİ AHAHAGH GULDURMEYİN BENİ NERDEE O ANCAK FİLMLERDE OLUR CANISI

Sabah uykumu her zaman ki gibi yağmurun sarkı soyylemesiyle uyaniyorum pardon soylemeye calistigi sarki allahim sanki biri onu kacirip gelinlik giydirip ormanda tecavuz ediyormus gibi bagriyorr off :( neydi gunahim.

Simdi yamura 'Kapa o çeneni senin sorunun ne.. bence o koca gotunun yuzunden daha guzel olmasi' dersem asil benim gotum yuzumle  yer degisir yani "yagmur degistirir " onun icin cenemi kapatmak zorundayim :((...

(m=melis y= yagmur )

M" (cıglik atarak ) aaaaaaa! yeter yamur kapa ceneniiiiiiiiiiiaaaiaii

ben tam uykuya dalmsken yanimda yatan melisin bagirmasiyla yeri boyluyorum ve yere duserken kafami dolaba carpmamla azimdan bir kufur cikiyo ben yere duser dusmez evde buyuk bir deprem oluyo tabi bir ayi dustu nerdeyse evin basimiza yikilmadigina dua edicek durumyimm

"aaaa ! melis allahhin cezasi kicim kirildi ya basim da morardi "

M"hii zey ozur dilerim ya off nerden bileyim bole olcagini yagmurun bagirmarisina dayanamadim bir anda oldu cok pardon " gulmemek icin nesmen kendini tutuyorudu cunku gulerse basina neler gelecegini biliyordu :)

" ya kicim kirildiysa bir daha sicamasam" melis artik kendini tutmamayip sesli bir kahka patlatti ben anlamadim ki ne dedim simdi 0.0 bi dakka daha demin ben galiba sesli dusundumm hay allah kahretsin

M" hahaha... ya bii bii daha hahaha sicamaasaann hahahah "

"Guleme melis aciyo totom saten "

M" hahahh ta ta tamam hahaah"

" Ya gulmesene "

Y" ooo cok keyiflisiniz bakiyorum "

ben. yagmura sovmek icin tam azimi acaceken melis bir anda olanlari anlatim kahka atiyor yagmurda olanlari ogrenince kahkalar havada ucusuyor bunlar yatakta gulmekten benim naptimi goremiyolar nihahahhhaaa bana ve benim kicima gulmek ha kimse bana gulemez ben anca onlara kicimla gulerim :D :( cok sacmaladim ya neyse .s.

yerden yavasca kalkip dolabin ustundski oci su dolu surahiyi alip butun sulari onlarin ustune bosaltiyorum ikiside ayni anda cigligi basiyorlar hah ! benmi onlara kicimlan guluyyorum :D hahah ( bu arada bu kizlar yaz icin kendilerine ev ayarliyolar bu ev bir site ve cok guzel bir site ve en onemlisi ise bu sitede sadece iki ev var ve karsiinda ise kimlerin oturduklerini bilmiyorlar cunku bu eve daha dun tasindilar ;) anladiniz sizz )

YAKIŞIKLI ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin