Omlouvám se za chyby :)
Z pohledu Seleny
Seděla jsem v obýváku na sedačce a slzy mi tekly z oči.. Proč mi tohle udělal? Co jsem udělala špatně? To jsem mu nebyla dost dobrá? Najednou jsem uslyšela jak chrastí klíče v zámku. To budou asi rodiče pomyslela jsem si.. Ale byl to můj bráška Austin kterého jsem neviděla dva roky. Ihned jsem se k němu rozběhla a skočila mu do náruče. "Ahoj sestřičko„.. Neměla jsem slov.. Po dvou letech jsem cítila konečně jeho pevné objetí... Slzy mi tekly proudem... Ale v tuto chvíli to byly slzy štěstí i smutku... Mám smýšené pocity... Všechno se odehrálo tak moc rychle..
" a-ahoj bráško„ bylo to jediné na co jsem se zmohla... Šli jsme si sednout na pohovku a začali si povídat o tom co se za poslední dva roky událo.. Austin byl nejlepší kámoš s Justinem... Tak mi bylo jasné že za ním bude chtít jít.. Došli jsme k tématu "KLUCI" pověděla jsem mu všechno až po to co se dneska stalo.. Zůstal v šoku a mi se zase plnily oči slzami.. Vtáhl mě do objetí a nic neříkal věděl moc dobře že teď nepotřebuju slova ale jen člověka který mě obejme.. "Co kdyby jsme si pustili nějáký film„ navrhl Austin jen jsem přikývla... Austin pustil náš oblíbený film LOL nasmáli jsme se u toho... A Austin byl rád že jsem se konečně usmála... A já vlastně taky... Zbytek dne jsme strávili u televize... Zachrastili klíče v zámku a do obýváku vešli rodiče. Nebyli vůbec překvapení že tady Austin je... Asi už byl za něma v práci... "Ahoj zlatíčka„ řekla mamka a oboum nám vlepila pusu na tvář.. "Ahoj Mami a tati„..... Řekla jsem....
"Půjdu uvařit večeři co vy na to„ všichni jsme přikývly a mamka odešla do kuchyně... Vyšla jsem schody nahoru do pokoje a najednou mi začal zvonit mobil... Na obrazovce svítilo jméno ARI.. Ari je moje nejlepší kámoška... Zvedla jsem to....A: ahoj lásko moje nechceš zajít do klubu?
S: Ahoj puso asi ne promiň... Ale jestli chceš tak u nás můžeš přespat uděláme si holčičí večírek...
A: okey puso za hodinku budu u tebe zatím pa
S: pa..
A poté hovor zavěsila.. Sešla jsem schody dolů a šla do kuchyně za mamkou.. "Mami dneska u nás přespí Ari neva?„ "jasně že nevadí.. Ale teď zavolej ty dva ať jdou na večeři...„
Po večeři jsem šla machystat postel.. Zatáhla žaluzie a šla vzít do kuchyně něco na dnešní večer.. Vzala jsem.. Popcorn,chipsy,pendreky,fantu a skleničky... Tohle by mohlo stačit... Všechno jsem si to odnesla do pokoje a už jen čekala na Ari. Zazvonil zvonek.. A já šla dolů otevřít.. " Ahoj lazgo„ "ahoj„ a obejmuli jsme se.. Šli jsme ke mě do pokoje a začali si povídat o všem možným.. Řekla jsem jí co se stalo mezi mnou a Justinem.. A ona mi řekla ať se na něho vykašlu že mi za to nestojí... "Uděláme si fotky?„ zeptala jsem se jí... " klidně„ vzala jsem tedy mobil do ruky a začali,jsme se fotit.. Hned jsem dala tu fotku na instagram
selenagomez: My sister. i love you..
Likes: 125 comments: 5
Arianagrande: love youu frvrr
Austingomez: jste nádherné
justinbieber: ježiši fujj šlapky
Sofiarichie: asi budu zvracet
@arianagrande ano bby frvrr 💕 @austingomez děkujeme bráško 💕
@justin bieber,@sofiarichie běžte do prdele... Nikoho ty vaše stupidní kecy nezajímají...Kolem 3 hodiny ráno jsme šli s Ari spát..