1x25

81 4 0
                                    

Instagram-Direct 1.5.2019

Justin Bieber: Ahoj chtěl bych se ti omluvit za to jak jsem se k tobě choval hodně jsem si toho uvědomil a samozřejmě pochopím když mi to nebudeš chtít odpustit :((

Selena Gomez: Čau, je hezké že se mi omlouváš ale bylo to vše přehnané neskutečným způsobem, bude prostě lepší když na všechno zapomeneme a budeme dělat že se neznáme :)

Justin Bieber: Znáš mě moc dobře na to aby jsi věděla že já neumím hodit za hlavu to co jsem s daným člověkem prožil.

Selena Gomez: Tak to hoď za hlavu a nech mě už být... Žij si život jaký jsi vždy chtěl.

Justin Bieber: dobře je to tvé rozhodnutí a tvá volba jen chci ať víš že mě to všechno moc mrzí.... :(

                         Zobrazeno.

1.5.2020

Z pohledu Seleny:

Od toho všeho uběhl rok.. A asi bych vás měla obeznámit se situací co se za tu dobu všechno stalo. Odstěhovala jsem se do Kalifornie. Byl to pro mě velký skok dopředu ale potřebovala už jsem začít svůj život od začátku.  Našla jsem si úžasného přítele, je trochu stydlivý ale je moc milý a nechová se ke mě jako ke kusu hadru, jsme spolu půl roku. Byla jsem dokonce i na pár tanečních konkurzech, jelikož mým velkým snem od malička bylo být profesionální tanečníci. Bohužel to nevyšlo podle plánu ale měsíc zpátky jsem dělala konkurz na nejlepší taneční školu v zemi.. Teď už budu jenom čekat na dopis který určí jakým směrem můj život povede. O Justinovi jsem neslyšela rok.. Nevím o něm vůbec nic a abych pravdu řekla občas mi chybí, ale konečně jsem šťastná. Mám úžasného přítele, milující rodinu. A můj život od doby co jsem se přestěhovala nabral úplně jiný směr.

* Strašně moc už mi chybělo psaní, a tak jsem se po tak dlouhé době rozhodla vrátit, pokud tady zůstali ještě nějací věrní čtenáři budu moc ráda. A pokud už to nebude mít takový ohlas, smažu celou tuhle story 🤍

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 01, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

TEXTING S+JKde žijí příběhy. Začni objevovat