EVET İŞTE YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. UMARIM BU BÖLÜMÜDE SEVERSİNİZ.
Ve anlımdan ÖPTÜ!!! Sonra geri çekildi. Saçımı okşadı gene sonra meraktan gözlerimi aralamıştım ki ne göriyim gözlerini kapatmış yavaşça dudaklarıma geliyordu. Tabi bende ne yapıcağımı şaşırdım ve hala uyuyor numarası yapıp diğer tarafa döndüm. Eee o da hemen geri çekildi hızla sandalyeye oturdu. Uyanıcağımı sandı sanırım ki ben zaten uyanığım ama onun haberi yok. SALAK :) :) :)
*******************
Sabah olmuştu. Bir ara tekrar uyumuşum gözlerimi açtığımda Kris yanı başımda uyuyordu. Sonra bişi fark ettim elimi sıkıca tutuyordu. Biraz uykum vardı ama uyumak istemedim ve onu izledim. Bir ara kıpırdadı ve uyanacağını anladığımda hemen uyuyor numarası yaptım genee...
Kris = Ahh sabah olmuş. Uykucu hala uyuyor.
Uykucu mu? Kim ben mi? Tabi canım eminim öyledir neyse daha fazla numara yapmadım ve yavaş yavaş yeni uyanıyomuş gibi gözlerimi açtım.
He Song = Günaydın.
Kris = Günaydın.
He Song = Burdan ne zaman çıkıcam ben??
Kris = Doktor çık dediğinde
He Song = Peki doktor nerde?
Kris = Ben nerden biliyim onun sapığı değilim ya onu takip ediyim...
He Song = Ahh tabi sapıksın senden ala sapık mı olur :) ( manyak )
Kris = Neyse daha iyisin ya?
Bunu kafasına kesin saksı düştü. Hayret valla...
He Song = Sonunda nasıl olduğum aklına geldi herhalde
Kris = Yaa cevap versene bi iyi misin değil misin???
He Song = Merak etme iyiyim oldumu.
Kris = Oldu. ( şuna bak ona iyi davranmaya çalışıyorum ama o bana kötü davranıyo. İşe bak yaa... )
Ya çok mu sert davrandım ne aman neyse boşver. Olmaz boşveremem. Ya neden Bana İyi Davranıyor!!!
Kris = Dur bi yastığını düzeltiyim.
He Song = Dur yavaş ol. Başım hala ağrıyor biraz.
Kris = Özür dilerim çok acıdı. Ben gerçekten özür dilerim seni düşürmek istememiştim. Annem görürde yanlış anlar diye.
Yanlış anlar diye mii!!! Onun yanlış anlaması benim hayatımdan daha mı önemli yaa!!! Bir dakika ne yanlış anlaması ne diyo bu neyi yanlış anlicak?
He Song = Anlamadım. Annem bizi öyle görseydi ne anlicaktı ki? ( hihih :D )
Kris = Aaa şeyy... şeyy anlicaktı... şey yaa...
He Song = Ne yaa
Kris = Sev... gi... li... gibi birşey :)
NEE ANLAMADIM NEE!!! Off bu bana karşı hiç birşey hissetmiyo ki baksna resmen sevgili zanneder diye beni bıraktı. Yaa ben ne diyorum yaa o senin üveykardeşin He Song boşver böyle daha iyi yapmış. Kendine gel...
He Song = Doğru. Haklısın. İyi kide bıraktın. Bencede en doğrusunu yaptın yanii yoksa daha kötü olurdu dimi
( Bana karşı bişey hissetmiyoo... Ah Kris Ah neden onu bıraktın ki. Bırak görsünler değil mi yani ne olucak ki bir şekilde açıklardın açıklardın da nasıl açıklardın. Ah kendine gel Kris kendine gel. Senden hoşlanmıyo işte zaten hoşlansa nasıl olurdu ki. Sonuçata biz ÜVEYKARDEŞİZ... Off!!! )
[ doktor gelir ve... ]
Doktor = Bakalım hastamız nasılmış.
He Song = Çok iyi hatta hemen eve gitmek istiyo.
Kris = Daha biraz önce başın ağrıyordu neren iyi...
He Song = İyiyim ben yaa karışmasana sen
Kris = Bal gibide karışırım.
He Song = Nedenmiş o?
Kris = Çünkü benim için önemlisin tamam mı seni tekrar kaybetme eşiğine gelmek istemiyorum. ( ahh ne dedim ben ne dedim off keşke zamanı geriye alsam off )
Aman Tanrım beni önemsiyo beni onemsiyo hemde çok...
He Song = ....
Doktor = Pardon bölmek istemezdim ama baş ağrısı olması normal ama onu eve götüreblirsiniz.
Kris = Tamam peki doktor
[ haste bakıcı tekerlekli sandalye getirir ]
Ayy ben nasıl kalkıcam yaa off canım acıyor...
Kris = Hop hop yavaş ol biraz ben seni kaldırırım...
ve beni kucağına aldı aman tanrım kalbim çok hızlı atıyor...
VE BU BÖLÜMDE BURDA BİTMİŞTİR. İYİ OKUMALAR MİLLET. YORUMLARINIZI VE VOTESLERİNİZİ BEKLİYORUM. TEKRAR İYİ OKUMALAR... SEVİLİYORSUNUZ... :) :) :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girl & Boy ( Bir Süreliğine ASKIDA )
Romancebu hikayeyi ben ve AyeNurYakack 'a aittir... Karakterler = Kris ( EXO) , Shin He Song ( Kang Sora ) İleriki bölümlerde yeni karakterler gelebilir... Bu hikaye üvey kardeşler arasında geçen aşk , gizem ve gerilimi anlatan bir hikaye ve hikayenin hari...