taehyung, hızlıca banktan kalktı ve etrafına bakındı. Siyah kapşonla arkasını dönmüş, yürüyen birini görünce koşarak gitti. Önündeki kişinin kolundan tutup,kendine döndürdü. beklediği gibi lisa'ydı.
"L-Lisa"
"sana ağlama demiştim, taehyung"
taehyung, kızın iki kolunu birden tutarak kızı sarsmaya başladı.
"bana ağlama diyorsun! sence bu kolay mı?!kendimi nasıl hissediyorum, haberin var mı senin?! onunla yarış yaptığım için üzgünüm, lalisa! bunlara sebep olduğum için üzgünüm"
taehyung,hem bağırıyordu hemde ağlıyordu. lalisa da ağlamaya başlayınca Taehyung, lalisa'yı bıraktı.
"onun hayali futbolcu olmaktı, biliyor musun?"
"ne yapmamı istiyorsun lalisa? o durumda ne yapmamı bekledin!" taehyung'un sonlara doğru sesi yükseldiğinde lalisa irkilmişti.
"cezanı çekmeni istedim! seni yarış yaptığın için hapise atıcaklarken para verdin ve hemen kurtuldun! Sadece ceza çekmeni istedim, taehyung"
"lalisa, korktum. sen de benim yerimde olsan korkardın"
"tamam, haklısın.lütfen ağlama" taehyung'u ağlayarak görmek lalisa'yı fazlasıyla üzüyordu ve lalisa bunun nedenini bilmiyordu.
lalisa, utangaç bir şekilde taehyung'un gözyaşlarını sildi. taehyung, ona bakarken titriyordu ve buna engel olamıyordu.
"lalisa," kız çocuğun gözlerine baktığında çocuk dudaklarını ıslattı. "istediğin kadar kötü biriymiş gibi davran. kötü biri olduğunu herkese inandırabilirsin ama bana değil. çünkü ben tam 3 yıldır senin içindeki melek kalpli lalisa'ya aşığım."
of ağlicam çok saçma oldu aq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hate 愛 taelice
Short Storytaehyung: benden bu kadar nefret edecek kadar ne yaptım sana? © clairdelvne | april 2018 → texting + short story. ─ lalisa manoban x kim taehyung.