prolog

11 3 0
                                    

Nu am stiut niciodată cum sa ma integreze în familia mea din înalta societate ,
eu am fost mereu piaza rea cea care mereu se face de ras in fata mulțumi de oameni asta spre deosebire de sora mea geamana care se pare ca a moștenit toate părțile bune ale familiei.
vedeti cu atâta vorba am uitat sa ma prezint eu sunt Veronica Miller am 17 ani si vreau sa descopăr ce secrete păstrează familia mea pana si varul meu de 8 ani stie mai multe ca mine tot ce am reusit sa aflu este ca sora mea Bianca are ceva foarte special dar inca nu am aflat ce .
si nu pot sa o intreb direct nu ca nu neam suporta dar neam cam certat în ultima vreme pe motiv că i-am rupt un foc la pantofi preferați
si nu i-am rupt purtandui ci aruncând cu ei în Mike varul meu de atunci suntem certat .dar totul se va remedia voi afla pana la urma ce ascund totusi  ie dreptul meu sa stiu atâta timp cât fac parte din familia asta .nu ca a-si fi simțit vreodata ca fac parte din ea.
ori cum mâine este prima zi de școală pe clasa 12 a abia astept nu sunt eu mis  popularitate dar nici tocilara clasei nu sunt  dar sa începem  cu începutul acolo mai pot scoate niște detalii de la sora mea despre marele secret ori care ar fi el dar sper totusi sa nu ma implice si pe mine doar cum v-am spus sunt pauza rea a familiei Miller si nu cred ca dar bucura cineva sa fiu eu în centrul atenției mai  puțin mamă și desigur Mike .
eu cred ca ar trebui sa dorm totusi mâine este prima zi de școală și prima zi de dezgropat secrete sper sa nu ma ajungă din urmă având în vedere faptul că nici nu stiu daca chiar vreau sa aflu unele lucruri dar pana la urma este si familia mea si cum zice bunicul mereu Nu contează unde ai fost sau de unde vi daca esti un Miller esti mereu bine venit ...









ps:cum am spus si in descriere este prima mea carte deci nu ma luati prea tare cu comentarii răutăcioase stiu pana la urma este opinia ta liberă dar nu cred ca te vei simti bine făcându pe alți sa se simtă prost la urma urmei   este doar o poveste ..🙂🙂🙂🙂totusi sper sa va placa

Secretul rubinului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum