capitolul 6

8 3 0
                                    

perspectiva veronicăi

m-am trezit mai slăbită ca niciodată dar spre surprinderea mea eram in fata casei mele si habar n-am cum am ajuns aici dar e inevitabil sa evit o discuție serioasă cu părinți mei asa ca intru in casa folosind cheia de rezerva care își are locul in spatele unui ghiveci cu flori din grădina si intru in casa acalo se aflau deja părinți mei împreună cu sora mea si acel gideon enervant ma apropo de ei si spun foarte sigura pe mine vrând să ascund slăbiciunea din vocea mea
veronica:trebuie să vorbim vreau sa inteleg toată chestia asta asa ca spunetimi ce se intampla cu mine
gideon:era si timpul sa deci cu picioarele pe pământ printesa infumurata
veronica:nu tia cerut nimeni parerea (spun eu in timp ce il fixez cu privirea încruntată si ma întorc spre mama)
te rog mama spune-mi cum pot scapa de chestia asta vreau doar sa fiu normală
Mama ma priveste cu tristețe și începe să spună
mama: imi pare rau scumpo dar nu te pot ajuta acum doar cercul o poate face nu vreau sa te pierd deci ascultată te rog ultimul călător în timp din familia noastră verișoara ta Maya împreună cu ultimul din familia lui gideon Nicolas au furat cronograful obiectul ce va reacționează călătoriile în timp si de atunci nu au mai aparut ..
arunci cand tu si sora ta vari născut a fost cea mai mare ploaie de meteroiti cunoscută în istorie si fiindca sora ta sa născut prima am presupus că es deține gena călătorilor în timp voi trebuie sa protejați legea timpului împreună cu ordinul sângelui consul de un Călător în timp necunoscut din anii 50 cea mai mare amenințare este un ordin care crede că voi sunteti niste mutări care se cred mai presus domnul dar nu este asa ei vor sa va distrugă te rog veronica tu nu ai fost antrenată ca si sora ta deci iti va fi mai greu dar te rog ai incredere in mine si mai important ai incredere in puterea ce se afla in tine.
Am ascultat pana la sfarsit fiecare cuvânt si tot ce imi trece prin cap este ca propria mea mama nu a avut incredere in mine sa imi spuna toate astea si acum imi cere sa ma incred in ea nu pot pur si simplu
veronica:cum ai putut sa imi ascunzi asa ceva cum ati putut toti propria mea familie sa nu imi spuna si tu bianca (spun intorcanduma spre sora mea) parca eram gemene parca nu aveam secrete sigur ne mai certam dar asta făceam noi am avut incredere in voi si se pare ca eu sunt cea mai mare străină în propria familie (ii privesc pe toti de la mătușa la bunica mama  chiar ci gideon care asculta tot cu o expresie impasibila)
eu nu o sa fac parte din joacă voastră de copii nu am luat parte pana acum no so fac nici de acum încolo (ma întorc vrând să plec in camera mea dar cineva ma prinde de mână și ma întorc găsind un gideon cu o expresie nervoasă sin cate vad)
gideon:tu chiar crezi ca o sa te las sa strici tot ce am muncit noi tot ce am realizat din niste capricii crezi ca doar tu esti specială sau crezi ca eu am vrut sa particip la asta ca ma intrebat cineva dar eu spre deosebire de tine sunt mândru de cea ce fac si nu te voi lăsa să strici totul nu imi pasa câtuși de puțin ca esti rubinul in ochi mei ai fost , si vei ramane un nimic asa ca poti sa pleci nu avem nevoie de tine pentru ca stiu ca te vei întoarce cu toti am făcut-o și stai calma suntem mai multi in asta deci no sa iti simtă nimeni lipsa(spune asta cu atata ura in glas ca aproape ma pornește plânsul dar nu o sa plâng nu are rost pentru ce eu sunt puternică sau cel putin asa cred ori cum imi trag mana strânsă cu putere de el si imi continui drumul .
ajunsă în camera mea ma asez pe pat si sunt cuprinsă de un somn adânc fără să mă mai gândesc la problemele mele intru in lumea viselor unde e mai bine ca realitatea momentan)






bine eu cred ca m-am descurcat dar asta voi decideți dacă va placut nu uitati sa votați dar doar dacă vreți nu vreau sa influentes pe nimeni va pup ❤

Secretul rubinului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum