Jungkook: Taeyle çıkmaya başladığından beri neler yaşıyorum bir bilsen..
Kaşlarımı çatıp onu dinlemeye başladım.
İşte şimdi bütün parçalar yerine oturuyordu.
Jungkook;
Senden hoşlanmaya başlamıştım. Elimi tutuyordun, sarılıyordun, öpüyordun. Hediyeler alıyordun, derste koluma yatıp uyuyordun.
Bende bana karşı birşeyler hissediyorsun sanmıştım. Sana çıkma teklifi edecegim gün sinema salonunu kapattırdım ve fotoğraflarımızdan bir slayt hazırlattım. Sana mesaj attım seni beklediğime dair ve verdiğin cevabı hatırlıyor musun?Jimin: Üzgünüm ama artık görüşmesek daha iyi.
Jungkook: Im evet, aynen öyle.
O gün sinema salonunda, belki gelirsin diye geceye kadar bekledim. Görevliler beni en sonunda zorla çıkartmışlardı. O gün neler yaşadım.. Bir tek ben biliyorum.
Jimin;
Gözleri dolmuştu bunları anlatırken. Daha sonra masadan kalkıp içeri gitti.
Gerçekten hiç bu açıdan düşünmemiştim. O benim için sadece bir arkadaştı.
Arkasından gidip nereden olduğunu bulmak için ona titreyen sesimle bağırdım;
Jimin : Kookie! Neredesin!
Banyodan gelen musluk sesiyle oraya doğru koştum. Kapıyı açıp içeri girdim. Arkasından sarıldım ve ellerimi önünde birleştirdim.
Jimin: Özür dilerim.. Ben.. Ben çok özür dilerim.. Gerçekten bilmiyordum.. Bana istediğini yapabilirsin söz veriyorum sesimi çıkartmayacağım..
Akan göz yaşlarımı aldırmadan burnumu çektim ve jungkookun dönmesiyle ellerimi bedeninden ayırdım.
Yüzümü avuçları içine aldı ve yüzünü yüzüme yakınlaştırdı.
Jungkook: Sözünü tut chimchim.. Senin olacağım demiştin, benim ol..
Başımı onaylarcasına salladım ve tekrardan burnumu çektim.
Elleriyle yüzümü kendine doğru çekti ve burnumu öptü, daha sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Gözlerimi kapatınca akan hızlı ve sıcak yaş, jungkookun eline gelmişti.
Dudaklarımızı ayırdıktan sonra elinde ki göz yaşımı sildim ve gülümsedim.
Jimin: Seninle her okul çıkışı yaptığımız gibi çimenler üstünde yatmak istiyorum..
Jungkook: Bunu bugün yapabiliriz.
Jimin: Gerçekten mi? ~
Başını onaylarcasına salladığı zaman heyecanla ellerimi birbirine çırptım ve başımı yana yatırıp yüzüne bakmaya başladım.
Jimin: Seni seviyorum Kookie.
Jungkook: Seni seviyorum ChimChim.
13 Mart 2018
Salı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miracle🌙JiKook (Tamamlandı)
FanfictionJimin: Senden iyi koca olur, her anlamda, iyi sikers- şeyy Eee, Nasılsın? Jungkook: İyi sike- hımm, iyiyim sen?