This book has 6,666 views... Hehehehe.........( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).( ͡° ͜ʖ ͡°).
YOU ARE READING
The Zodiac Squad *Discontinued*
Aléatoire12 different people in the same school. 6 dorms to share. And 1 thing all in common... their love for pizza.😁 Credit to SOFAAA12 for making this cover! Thank you!!! DISCLAIMER: this book is not very accurate... at all... but I just started writing...