KIZLAREylem: Dik başlı aynı zaman da çok inatçı sosyal medyaya düşkün erkeklerden hoşlanmayan ve arkadaşlarına düşkündür. Uykuyu çok sevip mutfak da hiç iyi değildir. Ayrıca çok çabuk sinirlenir.Ailesiyle görüşmüyordur.
Bahar: Kızlara çok düşkündür. Ailesiyle bağını koparıp kendini özgürlüğe vermiş. Kızların delisidir. Fakat Bahar diğerlerine göre daha olgundur. O yüzden Bahar onlara sürekli destek olur.
Su: Su ise içlerinde içine kapanık ama damarına basıldığında kimseyi görmeyecek birisidir. Zekasını çok iyi kullanır. Üstün ikna kabiliyetine sahiptir. Babasıyla görüşmez annesi onun hayatında ki en güçlü gördüğü kadındır.
Nazlı: Nazlı'nın tek düşüncesi hayalleridir. Modaya düşkündür. Biraz patavatsız ve kızların içinde en havalısıdır. Nazlı'nın bulunduğu ortamda kimse üstünlük gösteremez tabii ki kızlar haricinde. Gözleriyle insana her istediğini yaptırabilir. Ailesine çok düşkündür.
Not: KIZLARIN HEPSI ÇOK KONUŞUP HAKLI ÇIKMAYI BAŞARABILEN CINSLERDENDIR...
ERKEKLER
FETHİ: Her koşulda kızların dikkatini çekmeye başaran biridir. Kendisi hem kıskanç hemde romantikdir. Arkadaşları için ne gerekirse yapar onlarla çocukluk arkadaşı olduğu için onlar için canını bile verir.
ATEŞ: Hem çapkın hem de yakışıklı. Sempatik ve her zaman dikkat çekmeyi başaranlardan. Kızları çok çabuk etkileyen en uzun ilişkisi 2 saat süren biridir. O da arkadaşları için elinden geleni yapar.
YAVUZ: Hepsinin arasından en aklı yerinde olanı ve eski sevgilisini hâlâ unutamaması onun için hep bir dezavantajdır. Arkadaşlarına ve sevdiklerine çok bağlıdır.
FEYZULLAH: Aralarında çocuksu ruhunu hâlâ bırakamamıştır. Bayby face yüzü ile kendine tatlılık katan ve herkesi kendine bağlayan biridir. Sevdiklerine çok değer verir.