HONEST OF MAN : PROLOG

4 0 0
                                    

Bush! Bush! Bush!

Pukulan demi pukulan yang diterima oleh lelaki kacukan Jepun itu.Dia cuba mengelak namun tak boleh kerana tubuhnya begitu lemah.Pipinya dicekup kemas menyebabkan rahangnya agak sengal.

" jangan ingat muka kau yang kacak dan style kau yang ala ala super model kitaorang boleh respect kau hah!" Marah lelaki yang mencekup pipi lelaki kacukan Jepun itu.Lelaki kacukan Jepun itu mengangguk pasrah kerana tidak mahu dipukul lagi.

" Aku nak ingatkan kau jangan dekat lagi dengan Eunbi kalau kau taknak mampus, dia tu girl aku faham tak !" Sekali lagi dia dimarahi.
Lelaki kacukan Jepun itu hanya mengangguk walaupun dalam kepala otaknya memikirkan siapa pula gerangan bernama Eunbi?.

Akhirnya lelaki kacukan Jepun itu dilepaskan.Tercungap-cungap menarik nafas maklumlah mulut lelaki yang memukul dirinya agak berbau.Setelah melepaskan lelaki kacukan Jepun itu pemukul itu beredar.

" Sakitnya perut aku , pipi aku aw aw" rungut lelaki kacukan Jepun itu." Rupanya bukan mudah menjadi lelaki dan bukan mudah dengan orang bukan sebudaya ni" keluh lelaki kacukan Jepun itu.Keluhannya itu didengari oleh seorang gadis yang tidak jauh jaraknya.Gadis itu mengintai sambil mengusap rambut panjangnya agar diuraikan dengan sebaiknya.Pandangan gadis itu bukan seperti pandangan teruja melihat lelaki tampan seperti lelaki dihadapannya tetapi pandangan yang agak keruh.PANDANGAN SIMPATI!.

CAST:

KIM TAEHYUNG AS V/TAEHYUNG

- Lelaki kacukan Jepun, ibunya orang Korea Selatan manakala Ayahnya orang Jepun.
-Anak tunggal
-Pewaris Syarikat kain milik keluarga
-Pendiam
-Seorang style

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HONEST OF MANWhere stories live. Discover now