Pov Luna
Louis en ik hebben pas bekend gemaakt dat we ouders worden. We hadden een foto gemaakt met onze handen en dat we baby schoentjes vast hebben. Iedereen was echt super blij voor ons.
Vandaag krijgen we te weten wat het wordt. We zijn nu bij het ziekenhuis. "Willen jullie het weten" vraagt ze. "Zou u het in een ballon kunnen doen" vraagt Louis ze knikt.
Als we klaar zijn gaan Lou en ik even naar buiten.
Ze geeft ons de ballon en dan gaan we naar het hotel.
"Liam wil je even filmen" vraagt Louis "Ja is goed" zegt hij. Iedereen komt er bij staan. We houden de ballon vast en een naald. "tellen jullie gewoon af" vraag ik ze knikken.
"5, 4, 3, 2,1 " zeggen ze.
We stoppen de naald in de ballon en er komen allemaal roze snippers uit.
Louis tilt me op en draait een rondje. Tranen van geluk rollen over me wangen. Hij zet me neer en kijk me aan. "Een kleine jou" zegt hij ik knik huilend. Hij drukt een kus op me lippen. Ik sla em armen om hem heen.
Ik laat Lou los en Sophia komt naar me toe. "Gefeliciteerd" zegt ze blij. "Dankje" zeg ik. De andere geven me ook een knuffel.
"kom we zetten hem op Insta" zegt hij.
OMG ITS A GIRL. We're so happy
Al snel gaat me telefoon. Het is me moeder.
Je hoort allemaal mensen gillen. Zijn de zusjes van Louis.
"Gefeliciteerd" roepen ze. "Dankje" zeggen we.
Na nog even gepraat te hebben gooien we het filmpje ook in de groepsapp met alle familie's .
Gemma. OMG zo lief
Gemma. Gefeliciteerd xx
Karen. Gefeliciteerd xx
En zo gaat het nog even door. We zeggen dankjewell.
Pov Louis
Ik sta super Happy op het podium.
"Hebben jullie mijn filmpje op insta al gezien" vraag ik. De fans beginnen te gillen. Het filmpje wordt nog eens opgezet.
Het gegil wordt steeds harder. "Papa Louis krijgt een meisje" roept Liam. "Hoe dan ook ze gaat op voetbal" zeg ik en kijk Luna aan. "Wat zei je babe" zeg ik. Ik maak het publiek stik.
"Deal" roept ze. "yeah thats my girlfriend" roep ik blij.
Harry wijst naar een bord van een fan.
Je moet met Luna trouwen xx Luna
"Hey Luna" zeg ik ze zwaait terug. "Luna niet mijn vriendin maar andere Luna die heeft mij ee keer geholpen met iets" zeg ik. "Wat staat er op je bord Luna" vraagt Niall.
"Je moet met Luna trouwen" leest Niall voor.
"Leuk weetje Louis heeft Luna al eens dronken ten huwelijk gevraagd" zegt Liam lachend. Sophia en Luna zie ik staan lachen. "Maar ze zei nee dat Louis dronken was" zegt Liam lachend.
Dit was echt een super leuk concert.
Ik loop naar de kleedkamer en zie de meiden op de bank liggen. Ze zijn eerder naar de kleedkamer gegaan zag ik al.
"Hey" zeggen we. "louis ze slapen" zegt Lou. "ow zag ik niet" zeg ik. Liam en ik tillen de meiden op en dan gaan we naar het hotel.
Op de slaapkamer kleed ik der om en dan ga ik nog samen met de jongens een biertje drinken.
"We moeten morgen echt even die snippers opruimen" zeg ik ze knikken lachend.
Na 3 biertjes gaan we allemaal slapen. Ik poets me tanden nog even en dan ga ik naast Luna liggen.
Ik ben echt blij nog wat maandjes te gaan en dan worden we ouders.
YOU ARE READING
Best Friends?!
FanfictionJe verhuist weer terug naar je geboorte plek en daar zie je hem weer. Je beste vriend van 10 jaar geleden.