승진

2.5K 140 18
                                    

Slm (:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Karşımda ki adamın elinde ki ip ve yüzünde ki iğrenç sırıtışı gördüğüm an ıssız ve karanlık sokakta korkuyla koşmaya başlamıştım. Beni sahiplenen kişiden kaçmıştım ama nereye gideceğimi bilmiyordum. Bu yüzden tek başıma kalmıştım. Kaçtığım için pişman değildim ama kalacak bir yerim olsa daha iyi olurdu.

Az önce ki adamın beni yakalayınca neler yapacağını bilmek dahi istemiyordum. Hala beni kovalıyormu bilmiyorum ama var gücümle koşmaya devam ediyorum. Biraz soluklanmak için duracaktım ki aniden kuyruğumun çekilmesiyle neye uğradığımı şaşırdım.

"Benden kaçabileceğini mi sandın pisicik~"

Korkuyla titrerken bedenime sarılan kollardan kurtulmaya çalıştım.

"Bırak beni!"

Aniden karnıma atılan tekmeyle iki büklüm oldum. Yerde kıvranırken kollarımı hareket ettiremediğimi fark ettim. İğrenç adam üstüme çıkıp gözlerimi bağladı. Birilerinin bana yardım etmesi umuduyla bağırdım.

"Yardım edin!!"

"Hehe, bu ıssız sokakta seni kimsecikler kurtaramaz.. Şimdi uslu bir pisicik ol ve bu babacık seninle biraz oynasın~"

Titremem artarken göz yaşlarım akmaya başladı, gözüme bağlanan bez parçası yüzünden göz yaşlarım kayboluyordu. Boynuma deyen ıslak şeyle irkilirken kuyruğumun okşanmasıyla artık hıçkırmaya başlamıştım. Ben bunları hak edecek hiç bir şey yapmadım....

Üzerimde ki iğrenç dokunuşlar bir anda kesilince ne olduğunu anlamamıştım. Bir kaç vuruş sesi geldi ve ondan sonra da acı bir inleme. Bunun dışın da tüm sesler kesilmişti. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum ama kollarım ve gözlerim bağlıyken bu pek mümkün değildi.

Bir anda havaya uçtuğumu hissetmiştim. Biri beni kucağın da taşıyordu. Korkuyla çığlık atarken beni kucağına alan kişi ağzımı kapattı.

"Şşt, korkmana gerek yok. Adım Jungkook, Jeon Jungkook. Seni evime götüreceğim pisicik, sen de bu sıra da rahatına bak~.."

Beni kucağın da taşıyon Jungkook'un rahatlatıcı sesiyle titremem azalmaya başladı. Hala güvenmesem de şuan bunu düşünemeyecek kadar yorgundum.

Bu yüzden düşünmek yerine, başımı onun boynuna yaslayıp güzel parfümünün kokusun da gözlerimi yavaşça kapattım....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sizce devamı gelsin mi?

나는 고양이를 좋아한다.~♡

Cα╥●β⊙Y // JiKook●😺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin