Merhaba bebeklerim aşırı beklettim evet üzgünüm ama idare edin ya ♥️🐤
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Jimin•
Yüzüme vuran güneşle yerimde kıpırdanmaya çalıştım, ama sadece çalıştım çünkü üzerimde beni hapseden kollar varken hareket etmem pekte mümkün değil.
Kendimi kurtarmaya çalışırken birden arkamdaki beden hareketlenip beni altına aldı ve evet, galiba boğuluyordum." Jungkook kalk üstümden... BOĞULUYORUM BE ADAM KALKSANA YAAĞ "
Kollarını benden çekip doğruldu ve saf bir ifadeyle yüzüme bakmaya başladı. Ne olduğundan haberi yok gibi görünüyordu. Bende onun gibi yatakta doğruldum ve yüzüne bakmaya başladım. Ben ona, o bana bakmayı sürdürürken telefonu çalmaya başladı.
Uyku sersemi bir şekilde telefona uzanıp olduğu yerden zar zor almaya çalıştı ve sonunda aldı.
Jungkook•
Telefonu alıp baktığımda arayanın Taehyung olduğunu gördüm. Saat daha sabahın 9 u.. Sabah 9 anlatabiliyor muyum benim daha uyumam gerekiyor. Yana kaydırıp aramayı kabul ettim ve kulağıma dayadım telefonu.
" Sabahın bu saatin de beni uyandırmak için haklı bir sebebin olmalı Tae. "
Neşeli bir sesle
" SAÇMALAMA!! Tabiiki de haklı bir sebebim var. Bugüüin sen ve ben alışverişe gidicez. Senin tarzın çok iyi bana yardım edersin hem hahaha "
Tam ona saçmalama tabii ki de gelmiyorum diyecekken gözüm yanımda ki jimin e kaydı. Masum masum bana bakıyordu.. Doğru ya ben bu kediciğe kıyafette almalıyım hiç kıyafeti yok.
" Tamam tamam geliyorum. Ayrıca yanım da ufak bir misafirim de olucak iyi anlaşıcağınıza inanıyorum- ki öyle olmak zorunda. "
" Kimmiş ki ooo? "
" Gelince görürsün işte hadi kapadım. "
Telefonu kapattıktan sonra Jim'in e dönüp
" Bugün seninle ufak bir alışveriş turuna çıkacağız ne istersen alabiliriz kedicik. "
Göz kırpmamla cümlemi bitirdim ve tepkisini bekledim. Önce aptal aptal baktı sonra tek kaşını kaldırarak sordu
" Ne istersem mi? "
" Evet ne istersen. "
Kedi dişlerini göstererek sırıtmaya başladı ve aniden yataktan kalkarak koşmaya başladı.
" YAVAŞ OL DÜŞÜCEKSİN! "
Kapının ordan kafasını gösterip bana dil çıkardı ve tekrar koşmaya başladı. Ama bir şey diyicem ben bunu ısırırım da neyse. Bende ayaklanıp lavaboya girdim ve elimi yüzümü soğuk suyla yıkayıp kendime geldim. Ardından aşağı kata inip mutfağa geçtim. Jimin de salonda oturmuş televizyon izliyordu.
Kollarımı sıvadım ve krebiydi meyve suyuydu sütüydü falan kahvaltıyı hazırladım. Biliyorum biliyorum çok hamaratımdır benim gibisi her eve lazım- dermişim ama ne yazık ki siz de öyle bir şans yok puahhahahah.
" Jimiiin! Hadi kahvaltı yapalım da hazırlanıp çıkalım. "
Koşarak mutfağa geldi ben de sandalyeyi oturması için çektim ve ben de yerime geçtim.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Şimdilik bu burada dursun sonra daha uzun bölüm atacağım 😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cα╥●β⊙Y // JiKook●😺
FanfictionJimin kaçtığı zaman peşine bir adam takılır. O nu bu adamdan kurtaran Jungkook, Jimin'i evine götürmeye karar verir. Peki bizim pisimiz ve Jungkook arasın da nasıl bir ilişki olucak?