Sea 🙆(medyğ :))
İyi okumalar 😼
😺🐰😺🐰😺🐰😺🐰😺🐰😺🐰😺
Jungkook●Beraber mutfağa geldiğimiz de ona oturması için masanın yanına bir sandalye çektim. Ardından masaya tabak çatal vs. koyup kahvaltıyı hazırlamaya başladım.
İçecek olarak dolaptan meyvesuyu ve süt çıkardım, onları da bardağa koyup sütü çocuğun önüne bıraktım. Bir tava çıkarıp yumurtayla krep falan yaptım ve tabaklara koydum, üstüne de biraz bal koydum. Sonra peynir zeytin vs. onları da koyunca kahvaltı masası tamamdı.
Sandalyeme oturup bir önünde ki tabağa bir de bana bakan çocuğa baktım. Bi 10 saniye falan böyle geçince dayanamayarak konuşmaya başladım
" Hadi ne duruyorsun yemeye başlasana? "
Bir kaç saniye daha bakıp yavaşça yemeye başladı, tadını beğenmiş olucak ki yüzün de bir gülümseme oldu. Tabiiki beğenicek çünkü ben kendi ellerimle yaptım .
Onunla ilgilenmeyi bırakıp bende yemeye başladım ve ondan önce bitirip beklemeye koyuldum. Onun da önünde ki tabak bitince sütünü de kafaya dikip bana bakmaya başladı.
Gülmemek için kendimi kasarken bozulmuş olacak ki kaşları çatılmıştı. Şuan onu hiç ciddiye alamıyorum, dudağının kenarları sütten bıyık olmuştu, sarı kedi kulakları sarkmış ve kaşlarını çatmıştı. Bu onu sinirli göstermekten çok sevimli-komik gösteriyordu.
Fazla uzadığını düşünerek yalandan öksürüp dikkatinin bende olmasını sağladım ve nazikçe konuşmaya başladım
" Senin adın ne söyle bakalım? "
" Bu seni hiç alakadar etmez. "
(falan diyomuş flpvkepsjc)" Adım Jimin. "
Güzel isimmiş beğendim .
" Kaç yaşındasın Jimin? "
" 6 yaşındayım."
Küçükmüşte..
" Hmm.. Peki Jimin, şimdi senden neler olduğunu, daha doğrusu hayat hikayeni anlatmanı isteyeceğim ki böylece sana yardım edebileyim. Tamam mı? "
Gözlerinde ki tedirginliği görebiliyordum. Hala güvenmiyordu ve anlatmaktan korkuyordu, ama ben bu konuşmadan sonra güven olayının biraz artacağını düşünüyorum.
" Bana güvenebilirsin. Sana hiçbir şekilde zarar vermem ya da güvenini sarsıcak bir şey yapmam.."
Gözlerini kaçırarak zar zor duyabildiğim bir sesle tamam dedi. Ona biraz zaman tanıdım, aklındakileri toparlayabilmesi için. Ardından göz teması kurmadan anlatmaya başladı
" Annem babam kim, bilmiyorum. Kendimi bildim bileli kimsesizler yurdunda kalıyordum.. Ordaki arkadaşlarımla iyi geçiniyordum, beraber bir sürü oyunlar oynuyorduk, bizi nasıl bir ailenin evlat edineceğine dair saçma hayaller kuruyorduk.. Bir gün bir aile ziyarete geldi, sıraya girdik. Arkadaşlarım heyecanlıydı, bende öyleydim. Sonra içlerinden kadın olan yanıma geldi, adımı falan sordu. Aralarında tek kedi çocuk bendim. Sanırım bu yüzden beni aldılar.."
O anlatırken dizlerime dayanmış, ellerimi de çenemde birleştirmiş onu dinliyordum. Konuşurken dizlerini kendine çekmiş, önüne getirdiği kuyruğuyla oynarken bir yandan da konuşuyordu.
" İşte beni aldılar, onlarla yaşamaya başladım. Eve üvey babam olan adamın bir arkadaşı gelip sürekli benimle ilgileniyordu, dokunmaya falan çalışıyordu. Bende üvey babama güvendiğim için sesimi çıkarmıyordum. Bir gün masada hep beraber akşam yemeği yerken, babamın arkadaşı gelip o da bize katıldı. Havadan sudan bahsederken babamın arkadaşı beni almak istediğini söyledi. Annem itiraz etti, adam bunu görünce de babama bir zarf uzattı. Babam zarfın içine baktıktan sonra bana döndü, eşyalarımı toplamamı söyledi. İtiraz ettim, babam bağırınca da karşı koyamadım, gidip eşyalarımı topladım. Babamın yüzüne bakmadan anneme sarılıp ona veda ettim, ardından adamın arabasına binip ordan uzaklaştık.."
Asıl olay burda başlıyor heralde. Jimin kuyruğuyla oynamayı bırakmış, kollarını dizlerinin etrafına sarıp başını da üstüne koymuştu. Kedi kulakları sarkmış ve tam yemelik duruy- herneyse bunların konuyla alakası yok.
" Adamın evine gittik. İlk gün sorunsuz geçti ama ikinci gün de daha çok dokunmaya başladı, sonra ki günler odamda bile beni rahat bırakmıyordu. Artık korkmaya başlamıştım.. O gün eve sarhoş gelmişti.. Ü-üzerime doğru geliyordu. Yine d-dokunucaktı v-ve ben bunu istemiyordum. Zar zor ordan kurtulup dışarı attım kendimi. N-nereye gittiğimi bilmeden k-koşmaya başladım.. S-sonra b-beni yakaladı, e-ellerimi b-bağladı *hıck*.... "
Anlatırken ağlamaya başlamıştı. Devamını dinlememe gerek yoktu çünkü adamı güzel benzetmiştim- ordan biliyorum, herneyse. Yerimden kalkıp onu kollarımın arasına aldım, üstüme tırmanıp kafasını boynuma soktu ve daha sesli ağlamaya başladı. Onu sakinleştirmek için sıkıca sarıldım, saçlarını okşamaya başladım. Onu yatıştıracak bir sesle
" Artık bunları düşünmene gerek yok. Çünkü benimle kalıcaksın. Bundan sonra sana ben bakıcam. Bana güvenebilirsin, seni asla bırakmam. Tamam mı? "
Gömüldüğü yerden doğrulup sulu gözlerle bakmaya başladı. Gözlerinde ki yaşları yavaşça sildim, saçlarını da düzelttim. Off ama bende ağlarım şimdi.
Ağlamaktan kısılan sesiyle konuştu, ama sesi cok datlı yerim- öhm.
" Tamam, sana güveniyorum Jungkook "
Gülümseyip alnına bir öpücük kondurdum. O da gülümseyince tekrar kollarımın arasına alarak saçlarını okaşamaya başladım. Mis gibi kokuyordu :)
" Şimdi biraz uyu bakalım, daha sonra seninle çok eğlenceli şeyler yapıcaz.. "
●
●
●
😺🐰😺🐰😺🐰😺🐰😺🐰😺🐰😺
Bu sefer uzun oldu flşqkflvlv
Bölüm hakkın da ne düşünüyosunuz bakalım 😇😈 dkvlvk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cα╥●β⊙Y // JiKook●😺
Hayran KurguJimin kaçtığı zaman peşine bir adam takılır. O nu bu adamdan kurtaran Jungkook, Jimin'i evine götürmeye karar verir. Peki bizim pisimiz ve Jungkook arasın da nasıl bir ilişki olucak?