0.6

264 14 0
                                    

Taehyung çok sıkılmıştı bu oyundan . Sevdiği adama yaklaşamamak, ona doya doya sarılamamak , onun kokusunu içine çekememek, ona onu sevdiğimi rahatca söyleyememek onu kahrediyordu . Onu sadece uzaktan izlemek yetmiyordu . Onu başka kişilerle mutlu görmek istemiyordu .

Onun mutluluk sebebi olmak istiyordu . Imkansız diye bağırdı sesi . Ne olursa olsun Jungkook onu sevmezdi. Ona bakmazdı . Onu umursamazdı bile . En çokta bu azıtıyordu belki de .

Sevilememek... Taehyung ne yapmıştı da kimse onu sevmiyordu ? Neden ondan uzak duruyorlardı? Neden ona değer vermiyorlardı?

Bu düşünceler arasında geçirdi Taehyung . Daha sonra biraz ilerisinde bir erkekle oynaşan sevdiğine baktı uzun uzun . Ever bu bakışını forse hemen anlardı Jungkook . O yüzden uzun bakamadı . Bakmadı .

Yüzünü çevirdi hemen . Gururluydu çünkü . Aci çekse bile dışarı asla yansitmazdi . Içimde yaşardı her zaman acısını . Kalbine gömer ve susardı . Her zaman ...

O sırada Jimin ile yüzyüze geldiler . Jungkook u bilen , onu anlayan tek kişi Jimin di . Çünkü Jimin de amansız bir şekilde Taehyung u seviyordu. Onun Jungkook a aşık olduğunu bildiği halde seviyordu . Ondan herhangi bir şey beklemeden . Hiç bir şey istemeden .

Tae biliyordu jimini.  Onun kendisini nasıl sevdiğini . Nasıl acı çektiğini . Kızamıyordu Jimine . O da aynısını yaşıyordu . Tek fark Tae nin haberi vardı . Jungkook ise Tae yi bilmiyordu.

Jimin in bu cesaretine hayran kalmıştı . Etkilenmişti de . Jimin de çok yakışıklıydı.  Ama Tae nin gözü ondan başkasını göremiyordu . Kör olmuştu adeta .

Uzun uzun geçirdi Tae . Yaşadıģı duruma üzüldü bir anda . Daha sonra arkasına bile bakmadan uzaklaştı oradan ... 

Duygusal bir adet Tae . Aslında böyle değil bu adam canım djjdhd

I HATE U ~ TAEKOOK ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin