0.8

256 13 0
                                    

Normalde benim platoniğim olan mükemmel , kaslı, yakışıklı, tatlı Jungkook ' umu izlemem lazım . Lazım diyorum çünkü gereksiz bir o kadar da yavşak olan arkadaşlarım sayesinde bunu yapamıyordum . Zaten onu sadece uzaktan izleyebiliyorken bu şerefsizler yüzünden onu da yapamaz olmuştum.

Şu an oturmuş dna israfı insanlarla takılıyordum. Daha doğrusu mecbur bırakılmıştım . Eğer bugün de onlarla olmazsam Hye Su ' ya benim ona deliler gibi aşık olduğunu söyleyerek beni tehdit etmiş, sonuç olarak da  beni buraya bağladılar . Burada kalmazsam dediklerini yapacaklarına hic şüphem yoktu .

"Namjoon . Sus artık beynimizi siktin . "

Ve daha fazla dayanamadım . Namjoon ' u kibarca uyandıktan sonra önümdeki kahveyi yudumlamaya devam ettim . Acaba kurabiyem şu an napıyor? Ya da kimlerle fingirdeşiyor ? Neden sevdiğim adam bu kadar oynak?

Içimden gelen sövme isteğini bastırmaya çalışıyordum ama masadaki gereksiz insanlar böyle devam ederse onlara patlayacağım gün gibi ortadaydı .

Sevimli halimi sadece kurabiyem ile yazışırken kullanıyordum . Normalde yumuşak bir erkek değildim . Hatta baya serttim ama bu sertliğim  Jungkook ile yazışırken sönüyordu hemen .

"Tae . Lan yarınki maça kupon yapalım diyoruz sen de var mısın ? "

" Maçın oranları kaç lan ?"

"Galibiyete 2.75 beraberliğe 1.25 vermişler . Belki şansımız tutar deneyelim . Belki kör talihimiz açılır ."

Kendimi tutamayarak kahkaha atmaya başladım . Kendimi tutma girişiminde de bulunmamıştım zaten .

"Oğlum sen aylarca internette yazıştığın kişinin travesti olduğunu buluşunca öğrendin . Ne talihi amına koyayım? "

"Tamam. Talihsiz  olabilirim ama karizma bende koçum . Kızlar bana hasta . Aslında kızlar sana da hasta ama hiç pas vermiyorsun."

Erkeklerden hoşlandığımdan kimsenin haberi yoktu nerdeyse. Bilmeleri de gerekmezdi . Kızlar bana asılınca ve ben onlara karşılık vermeyince daha da ulaşılmaz oluyordum zaten . Böylesi daha iyidi .

"O kızlar benim standartlarına uygun değil."

Allah var kızların hepsi taştı. Bebek gibi yüzleri ve modelleri kıskandıracak fizikleri vardı . Ama şanslarına küssünler . Ben bir kurabiyeye tutuldum . Hoş, eğer Jungkook olmasaydı da kızlarla ilgilenmezdim ama o da bana bahane olmuştu adeta .

"O zaman senin çıta Allah-u ekber dağlarında kardeşim . Nasıl beğenmezsin o kızları ?"

Ona yandan , küçümseyici bir bakış attıktan sonra devam ettim .

"Asıl sen nasıl bir seviyesizsin? Her gördüğün kızla yatma artık . Yatakta bile seviye olmalı."

"Başlarım seviyesine . Bana zevk veriyor mu ? Evet . O zaman bir önemi yok ."

Onaylamaz bir şekilde kafamı salladım . Ben eğer kızlardan hoşlansam da böyle her gece başkasıyla yatan bir tip olmazdım herhalde.  Kadın da erkek de sadakatli olmalı bence . Bu ilk kural . Sadakatin olmadığı yerde hiç bir şeyin önemi kalmaz .

Bardaktaki son yudumlarımı da içtikten sonra masadan kalktım .

"Benden bu kadar beyler. Yarın görüşürüz ."

Itiraz etmelerine izin vermeden hemen oradan ayrıldım . Jungkook ' u görmek istiyordum . Hem de deli gibi . Ne ara bu kadar bağlandığını ben de anlamamıştım ama bağlanmıştım bir kere . Ben ki cool , yakışıklı, serseri Taehyung ; Jungkook ' un pesinde köle olmuştum resmen .

Çok geçmeden de onu buldum . Yanında Yugyeom vardı . Büyük ihtimalle onunla da eğlenir ve işi bitince kenara arardı . Yanlarından gecerken ağır bir kafa selamı verdim ve yoluna devam ettim . Ağır başlı bir insan gibi . Halbuki içinde ne fırtınalar kopuyordu  . Içimden onunla mesajlaşmak geldi ve telefonumu cebimden çıkardım . Sanırım onunla konuşmadan rahat edemeyecektim .

I HATE U ~ TAEKOOK ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin