~Kenzie~
Gdy jechałyśmy samochodem na lotnisko postanowiłam sprawdzić mojego instagrama :@kenzieziegler na rodzinnym pikniku 💕💕💕
@jenzieisreal #jenzie śliczna jak zawsze mam nadzieje że niedługo spotkasz się z Johnny i on również będzie na zdjęciach 💙💙💙
@jenzieforever może jakaś piosenka z Johnny 💜💜💜
Komentarzy było naprawdę dużo ale gdy weszłam w osoby obserwujący mnie i w wyszukiwarce wpisałam Johnny Orlando okazało się że chłopak mnie obserwuje oraz że polubił większość moich postów. Byłam nieco zdziwiona że wogule wszedł na moje konto ale Okej.
~2 godziny i 30 min później~
Siedziałam już w samolocie gdy nagle poczułam wibracje telefonu. Weszłam na instagram a tam spam w komentarzach od Johnnego abym mu odpisała na priv. Po chwili zastanowienia postanowiłam mu odpisać:
@johnnyorlando: hej Kenzie@kenzieziegler: hej
@johnnyorlando: pewnie zauważyłaś że na moim i twoim instagramie jest spam #jenzie.
@kenzieziegler: tak zauważyłam tylko Nie wiem dlaczego?
@johnnyorlando: może być to poniekąd moja wina ponieważ napisałem że zamierzam nagrać cover z jakąś dziewczyną ale nie powiedziałem z jaką.
@kenzieziegler:możliwe a tak wogule napisz coś o sobie.
@johnnyorlando: a więc jestem Johnny mam 15 lat mieszkam poniekąd w Toronto ale ostatnio częściej przebywam w LA mam młodszą siostrę Lauren moją pasją jest śpiew i to chyba wszystko. Teraz ty.
@kenzieziegler no więc mam na imię Mackenzie mam 14 lat mieszkam w Pittsburgh ale tak jak ty ostatnie czasy w domu jestem raczej okazjonalnie ponieważ częściej jestem w LA i właśnie lecę samolotem do LA. Mam starszą siostrę Maddie. Jako dziecko uczestniczyłam w Dance Moms rok temu odeszła razem z Madds. Kocham śpiewać i tańczyć i to chyba tyle.
CZYTASZ
Jenzie is Real?!?
FanfictionKenzie i Johnny nie znają się osobiście ale ship Jenzie opanował już ich instagramy. Czy Mackenzie i Johnny wkońcu się poznają?