Facebook

49 7 1
                                    

Dnes je speciální den. Já Jeon Jung Kook v Evropě nazývaný Ježíš jsem se dnes rozhodl porušit pravidla. Dnešní den se zapíše do historie jelikož jsem se rozhodl založit si Facebook.

Seděl jsem skrčený nad svým telefonem a zběsile ťukal na tlačítko stáhnout. Z prava se na mě lepil můj friendoš Sandalfon . A na záda mi dýchal Urinal. Všichni tři jsme napjatě sledovali obrazovku mého přístroje a čekali až konečně začne reagovat.

"Nechápu proč všichni lidé chtějí do nebe , wi - fi je tady fakt mizerná" otočil jsem se na Urinala.

Urinal na mě hodil face typu : se ptáš mě?
Když v tom do mě žďuchnul Sandalfon ukazující na display telefonu.

"U-u-už se to stahuje" konstanktoval
"No huraaaa~!" vykřikl jsem

Prázdná tubička, zobrazující se na mé obrazovce se konečně začala plnit zeleným čímsi,což značilo že se již konečně zahájil proces instalace již zmíněné sociální sítě.Byl jsem neuvěřitelně napjatý.

"Hej lidi nenahekujeme to nějak" napadlo Urinala.

Sandalfon po něm jen mrskul pohledem říkajíc : Jseš debil nebo jo?
Zatímco já jsem už hledal ty správný apky na heknutí.

*Cink*
Ozvalo se oznámení z mého telefonu. Rozkliknul jsem jistou podivnou ikonku. Uvnitř se nacházela zpráva:

Happy četování vám přeje Facebook.

Ž i m í s e kKde žijí příběhy. Začni objevovat