Jimin přichází

47 6 3
                                    

Po půl hodině strávené amatérským vymítáním ďábla z mého telefonu a ošetřováním skuhrajícího Sandalfona jsem se začal zabývat tím hlavním problémem,což byla rozbitá váza.

Snažil jsem se střepy uklidit a někam schovat a u toho jsem přesvědčoval Urinala že opravdu není dobrý nápad polít můj telefon svatou vodou a že jestli to zjevení bylo ďábel tak opustilo můj telefon hned poté co Sandalfon začal zpívat nějakou tu vymítací píseň či co. No jestli se tomu vůbec dalo říkat zpěv. Bylo to tak falešné že jsem měl pocit že mi z uší začíná téct krev.

Když v tom se to ozvalo.Opět ten zvuk oznamující příchozí zprávu .

"Já vám to říkal" zamrmlal Urinal "Jdu pro svatou vodu "

Zatímco Urinal někam odběhl a Sandy se stále svíjel v bolestech ,jsem se potichu připlížil k telefonu a sevřel ho v ruce. Následně jsem ho pomalinku otočil a pohlédl na obrazovku.

Skutečně tam byla jakási ikonka podobná té předešlé,ale narozdíl od ní na ni byl vyobrazen kluk. Muselo mu být tak stejně jako mě. Poměrně svalnatou hruď mu zakrývala černá košile . Šikmé hnědé oči byly do kterých mu padaly vlásky byly součástí krásného,kulatého obličeje. Jeho plné rty byly našpulené . Na uších mu visely stříbrné naušnice. Přišlo mi jakoby jeho oči hleděly přímo na mě. Jestli ta kreatura předtím byla ďábel ,tak tohle byl anděl.

Rozkliknul jsem tedy ikonku a pohleděl jsem na příchozí zprávu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozkliknul jsem tedy ikonku a pohleděl jsem na příchozí zprávu. V očích se mi rozlilo zděšení . A zrak jsem upřel na rámeček v pravěm horním rohu ve kterém jsem hpatřil svůj obraz .  Kdy jsem kurva začal sdílet video?! Jak se tohle stalo.

Začal jsem potichu nadávat a snažil jsem se tuto funkci vypnout . Do toho mi přišlo ještě pár zpráv od toho kluka.

            Začali jste sdílet video s uživatelem Sexysexymin

Sexysexymin : Kdo jsi?!

Sexysexymin: Proč nemáš oblečení!?

Sexysexymin:I když né že by mi to vadilo... :*

Sexysexymin: Co tak čumíš? :D

Sexysexymin: Nevztekej se ...

Sexysexymin: Seš ňákej červenej :D

         Přestali jsete sdílet video s uživatelem Sexysexymin

Sexysexymin: Takže nic nebude :(
                             
                                         Já: Co?
                                   
Sexysexymin: Teď jsem takovej rozžhavenej :*
         
                                          Já: Eh..

Sexysexymin: Já za to ale nemůžu... To ty :'(
                                         

                                         Já: Promiň nevím jak to funguje už tě nebudu otravovat

Sexysexymin: Neotravuješ ,ale nechtěl by jsi se nejprve seznámit než začneš nahý sdílet video? :))

Ž i m í s e kKde žijí příběhy. Začni objevovat