Sexysexymin: Neotravuješ, ale nechceš se nejprve seznámit, než začneš sdílet video? :*
Já: Ne.Ukončil jsem naší konzervaci a rozhlédl se po pokoji. Jako čerstvě napadaný sníh se všude třpytily střepy z otcovy vázy. Schoval jsem si obličej do dlaní a tiše zanadával.
Najednou mě cosi chladného zaštípalo na krku. Zatímco mi to rozežíralo kůži, jsem se s naštvaným výrazem ohlédl . Za mnou stál Urinal a se sebevědomým pohledem na mě lil ústní vodu.
"Co to děláš ty chřiple?!" Obořil jsem se na něj."Očišťuji tě od tvých hříchů ty cumplochuuuu!!!" Zahřměl jeho hlas.
"Vždyť je to ústní voda!"
"Já vim nic jinýho jsem nenašel, soř"
Rychle jsem vstal a agresivně mu vytrhl vodu z ruky . Následně jsem mu jí mrštil do jeho nepěkného obličeje.
Najednou se rozletěly dveře a v nich stojí rozzuřený otec. Bůh vstoupil do místnosti a paranormálním pohledem sjel všechny přítomné.
Se zubním kartáčkem v ústech zahřměl "kde je moje ústní voda!!!!!"
Následně padne jeho zrak na roztříštěnou vázu a z jeho očí jakoby začaly šlehat blesky.
"Ta-ta-tati, já ti t-to vy-vy-vysvětlím"
"To mi teda vysvětlíš ale teprve až si odpykáš svůj trest! Sešlu tě tou nejhorší bránou 28 dolů do pekel ke tvému bratrovi Taehyungovi. Ha ha he hu ho" zasmál se ďábelsky otec.
Na to že je Bůh tak celkem dobrý.
A pak se stalo to nejhorší co se mohlo stat. Cinkla mi zpráva na mobil."Ty máš Facebook?!"
"To Teahyung on mě donutil! Vydíral mě a chtěl po mě nudesky!!!"
"Potrestám vás tedy oba!!!!!!!!"
A to bylo naposledy co jsem slyšel otcův hlas, nebesa se rozevřela a já padal pekelnou bránou 28 dolů do pekelných hlubin.Meanwhile in peklo
Tak si tak chilluju a najednou cítím, že se mi něco děje s nosem. Šáhnu si na něj, ma takový divný šiškoidní tvar. Nejprve si myslim že je to nějaký chobot, když ale pohlédnu do zrcadla, zjistím že je to tak milionkrat horší.
Proč mám sakra místo nosu bimbase.
Jak teď budu čůrat???"Možná si nyní říkáš co se stalo s tvým ohavným nosem" ozval se mi v hlavě hlas mého otce.
"No jo,říkám " odpověděl jsem mu v mysli
Toto je tvůj trest za to, že jsi donutil tvého mladšího bratra, aby zhřešil a chtěl si po něm nudes!!!"
"Wtf" pomyslel jsem si"Nedělej že nevíš Taehyungu, nyní budeš zohaveny až do konce svého mizerného života, ale na to si už asi zvyklý"
Za velkou pomoc děkuji pcyyy2424, s velkou radostí ji jmenuji spoluautorkou tohohle rakovinotvorného příběhu :Dd
Tynko nečti to
ČTEŠ
Ž i m í s e k
FanfictionByl jednou jeden anděl Jung Kook. Ostatní obyvatelé nebe mu říkali Jk nebo Kookísek. Jk byl rebel. Porušil hlavní pravidla nebe . Využil ďáblův nástroj. Založil si FACEBOOK. A zatímco náš Kookísek objevuje temné stránky faceu,tak někdo objevil jeho...