brrrrrrrrrrrahhh miután ki nyomtam az ébresztőt és el átkoztam azt az átkozott utolsó tanítási napot fel keltem ,bele bújtam a mamuszba meg a 2 szer akkora pulcsimba mint én vagyok és le battyogtam a lépcsőn csak Liz van ilyenkor itthon anyámék dolgoznak jobb is..
-szevasz
-jóreggelt durcás
-van kávé?
-van ott van a pulton
-kösz ,és ezzel együtt fel is mentem a szobámba vissza.
na szóval ruha ki vettem egy fekete bőr szoknyát és egy fekete át látszó hosszú ujjút hozzá fekete melltartóval és magas sarkú bakancsot húztam hozzá .a táskába csak parfümöt zsepit cigit tettem meg inni valót ez után ki vasaltam a hajamat majd egy barnás rúzs szempilla spirál és cica szemek és kész is voltam az indulásra egyszer csak pittyent a telefonom meg néztem egy ismerősnek jelölés valami Pusztai Máté rá akartam menni az oldalára de véletlen vissza jelöltem na m1 el tettem a telefonom és spuriztam a suliba közbe el szívtam egy szál cigit be mentem egyenesen az osztály terembe majd le ültem a legutolsó padba az ablak mellé épp némitotam a telefonom amikor üzenetem érkezett be léptem a chatbe ő irt az a Máté ..
Pusztai Máté:szia kicsike :*
Fay mártos :halli,ismerjük egymást?
pusztai máté :nem ,de már láttalak cica
fay mártos:én téged még soha..
Így örülnek ha nem zaklatnal...érdekes volt nekem ő tetszett hogy így beszél velem..
De meg is volt benne valami ami meg ijesztetpusztai máté : ma várlak a sulid előtt ha végeztél.
fay mártos: hát rendben:D honnan tudja hogy hova járok ?na M1 gondolom valaki jól el van a kamu facebookal ...
pusztai máté :Nem hiszel nekem tudom de majd meg látjuk Baba😘
fay mártos:hmmm...biztosan ...
egyre jobban vártam a nap véget mert hat meg is csak utolsó napnak lehetünk tanúi de ez a nyár mit tartogat meg én sem tudom biztosan
és végre vége a napnak full unalmas volt egyébként..
hát el köszöni nagyon nem volt kitől nem sok barátom van vagy inkább egy sincs ..egy barátnőm van de ő nem az osztály társam és nem is a suliba jár ..maya hat igen maya egy bolond élet vidám lány és nagyon de nagyon nem bírja a Piat ...
tehát a nap végleg véget ért ki léptem a kapun rá gyújtottam ekkor láttam meg egy férfit ki szállni az autóból ..mondanom se kell be paraztam rendesen ne hogy a végén valami pedofil el raboljon mert akkor aztán az Tuti hogy anyamek lennének az utolsók akik engem meg keresnének ...
ő volt az azt hiszem felém kezdett el jönni el fordultam a kuka irányába hogy el nyomjam a cigimet épp fordultam volna amikor is hátulról két kar ölelt át majd a fülembe súgta "már az enyém vagy baba"
hirtelen meg állt bennem az ütő majd meg fordultam és rá néztem csodaszép szemek ...hirtelen fel indulásból adtam egy pofont az arcára majd meg szorította a kezem és fenyegetően nézet ...
-haza viszlek jó?
-azt se tudod hiszen hogy merre lakok nevettem
-majd meg mondod na spuri baba
De ha meg egy ilyen lesz esküszöm ki porolom a segedet-rendben menjünk.
közbe meg fogta a combom és simogatta olyan új érzés töltött el sosem volt barátom egyetlen egyszer sem..ezért minden ilyesmi dolog távol áll tőlem ..
meg érkeztünk majd le parkolt a ház előtt ekkor meg láttam anyámat .
meg állt bennem hirtelen az ütő is na baszki most mit fogok mondani..
gyorsan ki szálltam és..ő el hajtót ..
anyám jött felém..
Tudtam balhé lesz de nem is akar milyen
Tudni kell anyamrol és rólam nem jövünk ki jól egymással nagyon nem ....ő egy világ én MEH egy másik és nem de tényleg semmit nem torelal ami nem az ő kedve szerint van
Anyámat amúgy Lindanak hívják pedig szerintem simán lehetne valami katonai neve igen..ő ilyen ...
YOU ARE READING
even if it's fake
Romancehelló a nevem Fay 16 éves vagyok van egy nővérem Liza általában le se szar szóval nincs sok gond vele,és a drága szüleim mr és mis tökéletes házasság..blabla aha van egy cégünk ők pedig mondjuk a napjuk 90 % ott töltik mi meg itthon legalábbis én L...