és már megint

320 2 0
                                    

anyám jött felém..

gyorsan be akartam suhanni mellette hát nem jött össze bent a házban újra el kezdte azt amit nem olyan rég hogy hogy öltöztem fel,és ki ez a pasi blabla..

-takarodj a szobádba nem hiszem el hogy nézel már megint ki én nem így neveltelek te hülye ribanc..hangzott el anyám szájából

-ne is számíts rá hogy bárhova mehetsz egy hét büntetés és azonnal dobd ki ezeket a göncöket és mosd le azt a szart az arcodról..és ha még egyszer meg látlak ezzel a férfival költözhetsz el.
Majd amint fel értem az emeletre meg hallottam hogyan mondja a magáét apának majd a nővérem lépteti ahogy lefelé ment a lépcsőn és arról ecsetelt hogy ő mondta nekem hogy így nem Merjék az utcára menni de egy db ilyen szó nem hagyta el a száját reggel ..
Nyalis kis köcsög mindig is az volt ezeknek a dolgoknak hála jól fel húztam magam majd a tukrottem meg célozva egybparfumos üvegel amit meg a jó anyamtol kaptam be hajítottam majd végig néztem hogy hogyan szál minden fele az a sok szillank kezdet homalyosodni  a láttasom majd nem is hallottam már szinte semmit csak visszhangot ahogyan anyám beszél rólam amit mond ahogy érez. Velem kapcsolatban vagy azzal hogy elek hogy meg szült aztan jottek a cseppek egy majd kettő majd meg egy majd a végén már földre eogyva kapkodtam a levegőt hatha van meg lehetőség a nyugvasra szép emlékek jártak a fejemben kar hogy egyik se köthető se apám hoz se anyám hoz se a testveremhez az annyira sírtam hogy már a földön fel vett magzat pozba kupido va szenvedtem nem éreztem
semmit az egész testem remegett kapkodtam a levegőt ahogyan csak tudtam de már nem volt több szédültem ,és egyszer csak bumm sötét keresem a fényt de nem találom nem tudom a szemem kinyitni egyszerűen nem megy .

egyszer csak fel ébredtem egy csipogó hangra körül néztem fehér falak infúzió csöpögése ..király már megint itt vagyok anyám sehol ..ekkor meg nyomtam a csengőt mi szerint fent vagyok..

be jött egy ápoló ellenőrizni minden rendben e majd jött az orvos el mondta hogy egy újabb pánik roham történt ,egyébként ezt nem említettem ,de pánik beteg vagyok a szüleim sokat veszekedtek mikor kicsik voltunk és ki alakult nálam egy fajta pánik az ilyesmi miatt..
Anyám miatt a mai napig el bennem hal istenek ezért is jó ha élsz mert bármikor vége lehet

a doki elengedett haza egy nyugtató recepttel haza fele menet ki váltottam majd be dugtam a fülem és hallgattam a meg felelő zenét blue october :say it ekkor lassan meg állt mellettem egy autó Márk ült benne.

-fay cica gyere szállj be .

be ültem majd elindultunk .

-hova megyünk?

-hozzám ,merre jártál?

-kórházba voltam

-minden rendben?

-most már igen mosolyodtam el halványan

-na meg érkeztünk egy gyönyörű szép ház előtt parkolt le ..

majd ki szálltunk és be mentünk..

belűről is csodálatos volt ház nagy étkező ,konyha ,szobák csodás nappali plazmatévével és egy nagy fekete bőrkanapé is volt benne, imádom már most..

-le zuhanyozhatsz ha szeretnél ,ruhát pedig találsz azokban a szatyrokban gondoltam veszek neked egy ruhát mert ma főzők és vacsorázunk mondta teljesen kimért nyugodt hangon majd oda jött hozzám és meg csókolt , jézzusom fantasztikusan csókol

fel mentem a fürdőbe a ruhákkal együtt majd le zuhanyoztam forró vízzel jól esett ezután magam köré tekertem a törölközőt meg szárítottam a hajamat majd kontyba fogtam ezután fel húztam egy sima fehér spagetti pántos trikót és egy bővebb szürke szoknyát hozzá egy fehér torna cipőt és egy barnás rúzst tettem fel és szempilla spirált szemhéj tussal és kész is voltam ..

majd le mentem az étkezőbe finom illatok keringtek a levegőbe hmmm..



oda jött hozzám fogott majd fel emelt meg pörgetett a levegőbe és a kanapéra cipelt az ölében ültem a fenekemet markolászta én meg fel nyögtem jól esett többet akartam igy rá ültem és mocorogtam tetszett neki morgott ekkor a fülébe súgtam."most akarlak"

-nem kel még egyszer kérned majd meg fogott és el kezdett cipelni az emelet felé miután fel értünk rá dobott az ágyra és a szoknyám alá nyúlt és le szedte a bugyimat majd fel hajtotta a szoknyámat bele markolt a mellembe közbe pedig bele nyalt a puncimba imádtam ..

ezután szépen le szedte rólam a szoknyámat majd a felsőmet is majd el kezdett vetkőzni és egyszer csak rám mászott majd a nyakamat csókolgatta ki szívta ez után a melleimet is majd az ujjai le vándoroltak majd be dugta rögtön két ujját lassan mozgatta majd egyre gyorsabban már majdnem el élveztem nagyon nedves voltam már,aztán belém helyezte a méretét lassan majd egyre gyorsabban mozgott bennem majd meg forditot és popsimba helyezte magát de nekem még vissza volt egy trvénykenységi kisérletem mi szerintfel tápászkodtam a poziciomból majd férfiaságát számba véve el kezdtema kínzását közben élveztem ahogyan a hajamba túr és a nevemet mondja majd pár perc múlva el élvezet jól essően lenyeltem majd elindultam a fűrdöbe vizet engedni a kádba és ott vártam rá.

even if it's fakeWhere stories live. Discover now