Scuze ca nu am mai postat, m-am luat cu altele.
Din perspectiva Astrei :
Conducem deja de o ora și ceva, amândoi fiind tăcuți pana acum.
Jeff întinde mana și da drumul la radio.
-"Astăzi au fost găsiți la marginea pădurii 2 cadavre de barbati cu vârsta cuprinsa între 18-25 de ani. Indivizii nu au fost indentifi-"Am oprit radio și mi-am întors capul spre geam.
-Ești ok? isi întoarce Jeff capul spre mine
-Mereu...
- O sa îl gasim și o sa lămurim lucrurile.
-Nu prea am chef de vorba, Jeff.Ne-am continuat drumul pana am ajuns iar pe un drum secundar.
Am tot mers stânga-dreapta pana am ajuns în fata unei cabane puțin mai mari decât a lui SlenderMan.
-Astra? Facem asta, nu?Fără sa ii mai răspund ma dau jos din mașină și închid portiera.
Jeff iese după mine și ne apropiem de ușa. Apasă pe clanta și întra, eu urmându-l.
-Jeff, frate, ce faci? întreba cineva
-Masky e aici? ma bag în fata lui Jeff
Un tip se ridica de pe canapea și se apropie de mine.
-Cine intreaba? îmi pune mana pe obraz.
O amețeală imediata ma cuprinde, eu parca intrând în mintea mea. Multe imagini mi se derulează, imaginile unui copil, a crescut, îl vedeam pe tipul asta. Simțeam durere, era atât de intens. Ii simțeam toate slăbiciunile.Dintr-o data au dispărut toate senzațiile. M-am lăsat în fund jos respirând greu .
-Astra, ești ok? Jeff îmi pune mana pe umăr.Senzația reîncepe. Vad doi copii, apropiați. Apoi simt o briza . Sânge. Cel mai mic e mort. Apoi îl vad pe Jeff.
Totul încetează iar.- Asta! își întinde Jeff mâna spre mine
-Nu ma atinge! tip la el. Am viziuni! Te-am văzut omorând un copil.
Jeff își fereste privirea.
-Hai sa mergem urgent la SlenderMan! se ridica eu urmându-l
-Ce se întâmplă? întreabă individul
-Nu știm! Mergem la SlenderMan. Sa ii spui lui Masky sa vina urgent acasă!răspunde Jeff ieșind pe ușaAm urcat în mașină și am pornit iar la drum.
CITEȘTI
Tu ești drogul meu (Inima de gheata)part 2. F. F Ben Downey
FanfictionCartea este continuarea primei carti de pe celalalt cont al meu! Aici găsiți prima parte: https://my.w.tt/UiNb/R3MgL9WFoK