Annemle birlikte üç kız kardeş yaşardık. Babam başka bir kadınla evlendi sırf bir erkek çocuğu istediği için ve bu yüzden ondan nefret ediyorum. O kendi ailesi ile yaşıyor bir erkek iki kız bize ise haftada bazen ise ayda bir uğruyor keşke hiç gelmese. Annem bir devlet okulunda müdür çok iyi geçinemiyoruz annemin maaşıyla o yüzden ben üniversitede okumaya karar verdim.
Üniversitemin ilk günü çok heycanlıydım dolapta giycek hiç yeni bir elbisemin olmadığına o kadar üzüldümki herneyse diyip bir şey giydim işte. Dışarda annem kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu ben sabah kahvaltı etmekten nefreeeet ederim bugünlük ettim annemin ısrarıyla. Ha bu arada adım Elif..
Hemen otobüse binip üniversiteye doğru ilerliyorduk.Kafamda bin bir soru vardı nasıl insanlar olucak diye başarılı olabilicek miyim diye derken üniversitenin kapısına geldim sınıfa doğru ilerlerken arkamdan bir kız bana seslendi:
Kız: Pardon...Acaba şurdaki sınıf mı?
Ben: Evet sanırım bu bende buraya girmeliyim.
Kız: Aaaa o zamam birlikte girelim bu arada adım Ece.
Ben: Olur bende Elif memnun oldum Ece.
Ve ilk günden arkadaşım olmuştu birlikte oturuyorduk birden baktim ki iki erkek bir kızlı bir grup geliyor herkezde
"ooo" " uuu" gibi sesler çıkarıyor. Aman banane ben erkeklerle hiç muhattap olamam derken o gelen cool çocuklardan biri yanıma geldi selam diye. Bende selam dedim. Ben Berkan dedi ve onu umursamadım çocuk kendi çok beğenmiş yaaa nefret ederim böylelerinden. Çocuk baya taştı ama ben nedense ondan nefret etmiştim.
Merhaba burda yeniyim ve buda ilk hikayem... umarım beğenirsinizzz..!! :* ve yorumlarınızı esirgemeyinnn <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım
Teen FictionFakir bir kızın zenginlerin üniversitesine girmesiyle hayatı değişiyor...