Babam bizim eve gelmişti uzun bir aradan sonra annem babama dediki:
Annem: "Ev çok eskidi birkaç yerin tahmir edilmesi gerek."
Babam: "Şu anda hiç param yok..."
Annem: "Birazını ben veririm birazini sen olmaz mi?"
Babam: "O zaman kendin yaptirsana paran varsa neden hep başıma dert açiyorsun ne zaman gelsem yeni bir şikayet hazirliyorsun!"
Annem:" Az param var hepsi yetmez zaten o yüzden sordum."
Ve babam çayını bitirip cevap vermeden gitti. Bizde gelip anneme kızdık ne gerek vardı para istemeye zaten vermiceği belliydi.
Okul için hazirlandim ablam gelip bana dediki:
Ablam:" Ne oldu bugün hiç ilk günki gibi hazirlanmamişsin?"
Ben:" Ben ister en iyi kiyafetleri giyim benimkiler onlar yanında hep eski püskü göriniyor." dedim üzülerek.
Okula gittigimde arkadaşim Eceyle selamlaştık ve derse girdik.. Teneffüste bahçede oturup bir kitap okuyordum.
Arda Elifi üst kattaki balkondan bakıyordu çok Elife aşik oldu. Berkan o sırada Ardanin yanina geldi ve şöyle dedi:
Berkan:" Heyy my brovv naber? nereye dik dik bakıyorsun?? herneyse sen bana bişey dicektin???"
Arda Berkanin geldiğini bile fark etmemişti. Berkan bakmaya çalışiyordu Arda nereye bakiyor diye ama Elifi fark etmemişti..
Berkan:" Aloo nereye gittin ya sen dünyadan Ardaya dünyadan Ardaya oğlum kendine gel!!''
Arda:" Hııı??? Nee var oğlumm?"
Berkan:" Off bırak ya sonra görüşürüz." diyerek yanından ayrıldı Ardaysa Elife yine bakmaya devam ediyordu.
O gün sınıfta Berkan ve Elifin kavgası olmuştu. Elif üniversitenin kütüphanesindeydi Arda ve Berkanda ordaydi. Arda birden Elifi gördü ve bir bahane ile onunla konuşmak istedi.
Arda: " Selam Elif arkadaşim adina senden özur dilerim."
Elif: " Senin özur dilemene gerek yok."
Arda:" Umarım bizim aramız iyidir eğer birşeye ihtiyacin olursa benden çekinmeden isteyebilirsin." diyerek yanından ayrildi bu Berkan bunları konuşurken göriyordu ve Ardaya baya bi kızmıştı. Arda Berkanin yanina gelince:
Berkan:" Ne diyordun gıcığa?"
Arda:" Ondan özur diledim senin adına bizim hakkimizda kötü düşünmemeli sonuçta." diyerek geçiçişirdi.
Berkan çok kızdı:" Ne gerek vardi?!? Bu benim meselemdi! Bakiyorumda sen baya ilgi gösteriyorsun şu cadiya!"
Arda:" Tamam tamam sakin ol... Öyle bişey yok!! Sen dersine çalış." dedi.
Elif eve vardığında ise herkez üzgün göriniyordu noldu diye sordu Elaya:
Ela:" Babamla ailesi ile gezmeye Izmire gitmiş annem evi tamir ettirelim derken parası yoktu ama!!"
Ben:" Babamdan nefret ediyorum biz sanki onun için yükten başka bişey değiliz."
Ertesi gün okula gittiğimde teneffüste kitap okurken Ece koşarak yanima geldi ve dediki:
Ece:" Elif kaç saatir seni ariyorum insan bi söyler nereye gittiğini."
Elif:" Sen meşguldun."
Ece:" Ooo evet koridorda birkaç kişiyle karşilaştim."
Elif:" Ben sandım uzun sürücek."
Ece:" Öyle olsa bile söyleyebilirdin nereye gidiceğini ... sen acayip birisin Elif."
Elif:" Tamam hadi bırak saçma konuşmaları benim çalışmam gerek." diyerek konuyu kapattı.
Eve geldiğinde Aynanin karşisinda kendine bakıyordu ve Ela birden dediki:
Ela:" Noluyo sana?!?." dedi şaşirmiş bir şekilde.
Elif:" Sence ben acayipmiyim saçlarim yoksa kulaklarım küçük mü? galiba dudaklarım? yoksa komple herseyim mi acayip??"
Ela:" Kim demiş sen acayipsin hiçte degilsin endişe etme."
Elif:" Nolurdu eğer Allah banada biraz güzellik verseydi çook değil ya birazcık mesela sizin gibi."
Ela gülerek dediki: " Sen bizden daha güzelsin inan bana."
Ve Elif dönüp yine aynaya bakmaya başladi. (Bu elif aslında çirkin filan değil güzel biri ince bedeni var esmersim ten rengi gözleri yeşil öyle iştee...)
Bir gün üniversiteden eve döndüğumde annem babam kavga ediyordu dinledim ve dayanamadım daldım odaya birden sinirlerim tepedeydi ve babama dedimki:
Elif:" Neden geliyorsun buraya?"
Annem:" Sen içeriye git!"
Babam bana kizgin kizgin bakarken devam ettim konuşmaya:
Elif:" Her 2 gün sonra aynı konuşmalar aynı kavgalar eger bizden o kadar nefret ediyorsan neden geliyorsun kendi evinde kal nerde erkek adlı kral varlık bulunuyor."
Babam:" Bu mu o aldığı eğitim bu saygıyı mi öğretiyorlar sana!?"
Elif: " Evlat önce babadan saygıyı öğrenir biz malesef öğrenemedik senin yüzünden!"
Babam:" Bir daha o üniversiteye gidersen bacaklarını kırarım senin!!"
Elif:" O zaman oğlunda okula gitmicek!!"
Babası:" Ben senin üniversitene gelip sorucam böyle mi terbiye öğretiyorsunuz diye!!"
Elif:" Ben oğlunun okuluna gidip herkeze söylicem senin kızlarına nasıl davrandigini!"
Babam:" Hayatın boyunca hep dayak yiyceksin bu terbiyeyle." diyerek babası ayrildi.
Elif:" Bunu hayat göstericek!"
Evet böylece bu bölümde bitti yorumlarınızı bekliyorummmm kankileeer emin olun ilerleyem bölümlerde çok şaşirttici olaylar olucak...=]
ve 4. Bölüm icin +5 vote gelirse yazarımm...=]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım
Teen FictionFakir bir kızın zenginlerin üniversitesine girmesiyle hayatı değişiyor...