4.Bölüm

68 6 2
                                    

Çooook özür diliyorum biliyorum çok geç kaldım ama 4.Bölümü yazmaya sonunda karar verdim..
Karakterler hakkında birkaç bilgi paylaşmak istiyorum.

Elif: Çok gurulu bir kız, hep negativ düşünür, kardeşleriyle çok iyi anlaşır, annesinin çok zor hayat geçirdiği için okuyup iyi bir işe girip annesini rahat ettirmek istiyor, çok çabuk sinirlenir, durumları iyi değil annesinin öğretmenlik maaşıyla geçiniyorlar ve hergün günlük yazar defterinde.

Berkan: Çok zengin, çok sevilen cool ve yakışıklı biri, oda çok gurulu, annesi ve babası sosyete hayatlarıyla meşgul oldukları için ona çok ilgi göstermediğini düşünür, bir kız kardeşi var, o da hergün günlük yazar ama laptopunda, karısının onu seven ona sadık biri olsun istiyor çok havalı birini değil, sesi çok güzel ve bazen konser verir ve son olarak amcası üniversitede öğretmendir.
Hikayemize geçelimmm....

Kavgadan sonra ortam biraz sakinleşince odama döndüm ve kıyafetlerimi ütülemeye başladım tam o sırada ablam girdi odaya ve dediki " Ne diye babamla kavga ettin?".
Bende dayanamadım dedimki " O da anneme sataşmasın annemin derdi yeterince var ve her zaman annem kız doğurduğu için onu azarlıyor nefret ediyorum o adamdan."
Ablam"Daha 2 hafta önce kavga olmuştu ve babam yine kayboldu şimdi merak ediyorum ne zaman gelir."
Ben" Aman gelmesin daha iyi. Bu arada geçen seferki kavga nedendi?"
Ablam" Amcam gelimişti beni istemeye annem hayır dedi o yüzden."
Ben" Ve sen bana bunu söyleme gereğini bile duymadın asla vermeyiz biz seni o aileye."

Gece olmuştu kardeşlerim uyumuştu ve  beni uyku tutmuyordu annemin yanına gitmeye karar verdim.

Ben" Anne uyanık mısın?"
Annem"Evet canım gel otur yanıma."
Ben" Anne neden benden gizlediniz?"
Annem" Neyi gizlemişiz?"
Ben" Amcam gelmiş Ablamı istemeye."
Annem" Haa o mu? Merak etme reddetim zaten. Hem sen düşünme böyle şeyleri dikkatini eğitimine ver başarılı ol kızım."
Ben" Anne sende çok çalışkandın başarılıydın bak haline demekki çok çalışmanında bir yararı yokmuş."
Annem" Canım kızım herkezin kaderi farklıdır. Çünkü Allah böyle yazmıştır."
Ben" Emin değilim."
Annem" Kuşku günahtır."
Ben" O kadar çok günahım varki Anne  bir tane daha olsun fark etmez. Anne ben bir karar verdim asla evlenmiycem. Evlenen kadının başı dertten düşmüyor."
Annem hayretler içerisinde dediki" Evlenmeyip ne yapıcaksın?" Sonrada gülümseyip " Yalnızlık Allah's mahsusdur."
Ben" Sen evlenmeseydin daha rahat bir hayat yaşayabilirdin mesela 3 kızla yalnız başına geçinmek zorunda kalmazdın. Babamla evlendikten sonra mutsuzluk ve sorumluluktan başka ne aldın?"
Annem" Baban hep böyle değildi. Evliliğimizin ilk yılları çok güzeldi."

Ben" Sonrada babam çocuk istemediğini mi söyledi Oğlan hariç. Anne sen aslında çok yanlış yaptın babama vermeliydin bizi 3 kızın yükünü sana atıp başka kadınla evlendi."dedim sinirlenerek. Annemse çok sakince ve sevgiyle bana dediki " Sizi ona bırakasaydım zararda olan yine ben olucaktım. Bir anne yavrularından ayrı yaşıyamaz."

" O zaman başkasıyla evlenseydin?"
" Eğer o da kötü biri çıksaydı?"
" Bak dedim sana evlilik iyi bişey değil."
" Kızım öyle deme. Hadi yat artık yarın üniversiteye gidiceksin."
Annemi öpüp iyi geceler diyip bahçeye çıktım. Kendi kendime halimizi düşünmeye başladım. Hayatımız gittikçe kötüleşiyordu. Annem hergün robot gibi çalışıyor biz üçümüz istesekte annemi şu anda destekleyemiyoruz. Babamsa kendi ailesi ile mutlu mesut yaşıyor biz diye bişey yok onun hayatında. Odama dönüp uykuya daldım.

Sabah zar zor kalkıp hemen hazırlanıp yola koyuldum. Ilk ders iyi geçti. Musa öğretmen ( Berkan'ın amcası) beni çok sevdiğini hissettim galiba onun gözüne girmeyi başardım.
Dersten çıktık Musa öğretmene bişey danışıyordum tam o sırada arkada birinin olduğunu fark ettim. Hafifçe dönüp baktım kendini beğenmiş Berkandı. Onunla konuşmaya hiç niyetim yoktu hemen öğretmene hoşçakal diyip ayrıldım.

Berkan" Ne diyordu bu cadı size?"
Musa Öğretmen" Bu seni ilgilendirmez. Hem ne bu merak?"
Berkan" Ne merakı ya öyle sordum."
Musa öğretmen" Onu bırak sen derslerine odaklan."

Esra ile Berkan sınıfa giderken Elif'i görüyorlar.
Esra" Tüm sınıf bu kızdan nefret ediyor kendisini çok akıllı sanıyor."
Berkan" Aslında belki o kadarda kötü biri değil hem Arda'da ona baya ilgi gösteriyor ama o hiç yüz vermiyor ilginç bir kız."
Esra" Sakın o kız hakkında bişey düşünme çol fena olur."
Berkan" Tamam kesss. Hadi gir sınıfa."

Akşam
Esra annesiyle konuşuyordu.
"Anne sende biliyorsun ben Berkan'ı seviyorum nişanlansak mı?"
Annesi" Biliyordum onu sevdiğini annesiyle danıştım. Annesi şu anda onun böyle bir düşüncesi olmadığını söyledi."
Esranın moralı çok bozulmuştu.

Erstesi gün üniversitede

Eceyle bahçede oturuyorduk. Ben kitap okuyordum Ece ise gökyüzüne bakıyordu.

Ece" Sence sınıftaki en yakışıklı erkek kim?"
Elif" Bilmem hiç dikkat etmedim."
Ece" Ne?! Ciddi olamazsın! Erkeklerle dolu bir sınıfta okuyorsun ve hiçbiri dikkatini çekmedi mi?"
Elif" Ben buraya okumaya geldim erkekleri düşünmeye değil."
Ece" Bence Berkan çok yakışıklı sınıfın yarısı onu seviyor diğer yarısı ise ya nişanlanmış yada başka birini seviyor."
Elif" O zaman benimle tanış ben ne nişanlıyım nede başkasını seviyorum ama Berkanla ilgilenmiyorum."

Bu bölümü buraya kadar başarabildim. Biliyorum çoook hatalarım var düzelticem InşAllah. Bu ilk denemem tabiki hata olucak affedin. Yeni bölümde görüşmek üzeree hoşçakalınnn..! =]

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin