Capitolul I ''Inceputul''

289 11 6
                                    

Din perspectiva lui Eren :

   Era o dimineata frumoasa , doar ce ma trezise Mikasa deoarece astazi era prima noastra zi de liceu . Eram foarte entuziasmat deoarece astazi imi voi intalni noii mei colegi si noii mei profesori, deja ajunsesem sa ma gandesc prea mult la asta incat incepusem sa ma uit in gol , dintrodata Mikasa mi-a dat una dupa cap spunand :

(Mikasa) - Nu ti se pare ca esti prea entuziasmat Eren ? Incepi sa nu ma mai poti auzii .

(Eren) - Da , ai dreptate Mikasa , imi pare rau . 

(Mikasa) - Oh , este in regula , pregatestete .

(Eren) - Ok , spun eu cu sclipiri in ochi 

    In 10 minute deja eram amandoi pregatiti , ceasul era 8:30 , iar noi trebuia sa ajungem acolo la 10:00 , asa ca am sugerat sa plecam mai drevreme si ne plimbam , deoarece stiam ca langa acel liceu se afla un parc extrem de frumos . In jumatate de ora deja eram acolo , ceasul era 9:00 asa ca aveam timp sa stam in acel parc 50 de minute , chiar si Mikasa care nu se lasa asa usor impresionata a parut foarte interesata de acel parc mirific . Ne plimbam noi ce ne plimbam , iar peste un timp vedem niste banci , 10 la numar dar 7 fiind ocupate  , i-am propus Mikasei sa ne asezam putin jos . Stand jos observ pe banca alaturata 2 baieti si o fata , pareau de varsta noastra .

Din perspectiva lui Reiner :

     Ce zi minunata , prima mea zi de liceu . Oricum , ma bucur macar ca stiu pe cineva din scoala generala care a venit aici : Annie si Bertholdt . 

(Reiner) - Auzi Bertholdt , ce ai facut ieri cand ai ajuns acasa ?

(Bertholdt) - Hmmmm am facut un dus , am mancat ceva , si dupa m-am jucat pe calculator pana la ora 3:00 dimineata .

(Reiner) - Inteleg .... de aceea a trebuit sa te sunt de 20 de ori la 7 dimineata .. nu ?

(Bertholdt) - Da , imi pare rau pentru asta ..

    Vorbind ce vorbind cu Bertholdt , mi-am dat seama ca Annie e cam tacuta , chiar de cand am ajuns in parc , asa ca am intrebat-o : 

(Reiner) - Annie , s-a intamplat ceva ? Esti cam tacuta dintr-un motiv anume , ai cumva emotii pentru prima ta zi de liceu ? :))

(Annie) - Mai taci , nu am nici un fel de emotie . 

(Reiner) - Asta-i cam adevarat , in scoala generala mereu ai fost foarte anti-sociala , sper ca-ti vei face macar un iubit Annie . 

(Annie) - Hm , cum zici tu , spune Annie inrosindu-se . 

   Am observat ca era ora 9:40 , asa ca impreuna cu Bertholdt si Annie am mers spre clasa .

Din perspectiva lui Eren :

(Eren) - Mikasa , nu-ti place de blondul acela ?

(Mikasa) - Nu vreau sa-mi fac deoacamdata un iubit , Eren . Dar tu , ce zici de bloanda aia ?(spuse Mikasa cu zambetul pe buze)

(Eren) - E..... destul de draguta .... , spun eu inrosindu-ma .

   Deodata aud o voce cunoscuta de mine , asa ca ma uit in spate si-l vad pe Armin . Au trecut 2 luni de cand nu ne-am mai vazut , era destul de inalt , cu parul mai lung decat deobicei . 

Din perspectiva lui Armin :

Attack on Titan HighSchoolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum