Capitolul III (Eren si Annie)

137 9 4
                                    

Din perspectiva lui Levi : 

(Levi) - Deocamdata o sa va spun doar un lucru important , stiu destul de multe despre voi gunoaielor , Eren si Jean , din cate am auzit voi sunteti cei mai galagiosi .

(Eren) - Ce drac-

(Jean) - Ce naib-

(Levi) - TACETI PORCILOR , va trebuii sa va educ , dar acum nu prea e timp ... , deci , este 10:30 , la ora 11:00 sa va gasesc in clasa deaorece directorul Erwin vrea sa va transmita ceva . Liberi !

Din perspectiva lui Eren :

    Cat de inspaimantator este dirigintele Levi , va trebui sa am grija la comportament daca nu voi da de belea , oricum , avem pauza de 20 de minute , si , deoarece parcul era langa liceu , toti am plecat inspre parc . M-am asezat la o masa impreuna cu Mikasa si Armin , sincer sa spun ma cam simteam pe langa deoarece Mikasa vorbea aproape doar cu Armin , asa ca ma cam simteam..... ca o a treia roata . Ma uit in jurul meu si o observ pe Annie , colega mea de banca , statea singura pe o banca , asa ca m-am gandit ca ar fi o idee buna sa ma duc sa vorbesc cu ea . M-am ridicat si m-am indreptat spre ea . 

(Eren) - Buna Annie , spun eu asezandu-ma langa ea . 

(Annie) - Buna .

(Eren) - Scuze daca te deranjez da sincer sa fiu as vrea sa te cunosc mai bine . 

(Annie) - Stai linistit , nu m-ai deranjat , sincera sa fiu si eu vroiam sa vorbesc cu tine deoarece pana la urma suntem colegi de banca , spuse ea cu zambetul pe buze .

(Eren) - ummm ( wow cat de frumoasa poate sa fie ) .

    Eram atat de uimit de frumusetea ei incat nu mi-am dat seama ca deja ma holbam la ea de vreo 20 de secunde .

(Annie) - Eren , s-a intamplat ceva ?

(Eren) - NU , adica ... nu , umm nu e nimic ... ( de ce acum imi e greu sa vorbesc cu ea .... la naiba )

(Annie) - Ok , inteleg , deci ... daca nu ma insel , nu ai vrut sa ne cunoastem mai bine ?

(Eren) - DA , adica.. da , asa este  , ummm cati ani ai ? ( cat de ciudat par in momentul asta...la dracu)

(Annie) - Am 16 ani , tu ?

(Eren) - Am 15 , si.... daca nu te superi ca te intreb , ai iubit ? ( deja pare ca sunt disperat ...)

(Annie) - Sincer sa-ti spun , nu , dar , chiar nu ma grabesc .

(Eren) - Inteleg , ( YES ) pot sa spun ca nici eu nu ma prea grabesc .

(Annie) - Esti sigur ? spuse ea razand . 

(Eren) - La ce te referi ?

(Annie) - Pentru mine pare ca esti destul disperat , razand in continoare . 

(Eren) - Ummmmm ( la naiba , deja m-am inrosit , nu stiu ce sa mai spun....la dracu ) , imi pare r-

(Annie) - Oh , este totul in regula Eren , spuse ea punandu-mi mana pe obrazul drept .

(Eren) - umm , Annie .... ( ce naiba sa fac acum...... ) 

(Annie) - Oricum , eu ma voi duce in clasa , ne vedem mai tarziu , papa Eren .

(Eren) - Da.....sigur Annie , papa .

      Doamne cat de papa-lapte am fost...

Attack on Titan HighSchoolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum