Din perspectiva lui Bertholdt :
(Bertholdt) - WOAAAH , ce bine am dormit , spun eu destul de odihnit .
Dar din pacate , iar nu m-am trezit singur , m-a trezit Reiner sunandu-ma de 30 de ori . Asa ca ar trebui sa-l sun inapoi ...
(Bertholdt) - Buna dimineata Rein-
(Reiner) - CE NAIBAAAAA FAAACI !!?? LA CE ORA TE-AI CULCAT ASEARA ?
(Bertholdt) - Hmmmm , cam pe la 4:00 .
(Reiner) - ......... esti cel mai mare tampit pe care-l cunosc . Ai uitat nu ?
(Bertholdt) - Ce sa uit ?
(Reiner) - Am zis ca ne intalnim la 8:20 impreuna cu Annie ca sa bem o cafea ....
(Bertholdt) - Ummmm .... Mda , da , normal , cum sa uit asa ceva ? E abia 8:10 . E 8:10 , LA NAIBA CAT DE TARZIU ESTE !! In 10 minute ajung , promit .
(Reiner) - Ok !
In aceasta dimineata , mi-am facut rutina in 10 minute .... dus 2 minute ..... sapalat pe dinti 1 minut , manancat in 3 minute , si , in 3 minute m-am si imbracat . Nororcul meu este ca sunt aproape de liceu si de acea cafenea ...... intr-un minut am reusit sa ajung ....... destul de obosit .... totusi .
(Bertholdt) - Buna dimineata ! spun eu gafaind .
(Reiner si Annie) - Buna dimineata .
I-au un loc si incep sa vorbesc cu cei 2 .
(Reiner) - Se pare ca ai ajuns Bertholdt ..... dar , cu 1 minut in intarziere , spuse destul de ironic .
(Bertholdt) - Hahahaha , lasa-ma in pace .
(Annie) - Oricum , Bertholdt , ce mai faci tu cu Ymir ?
(Bertholdt) - CEEE ?! DAR ... , deocamdata nu am vorbit cu ea ....
(Annie) - Inca nu ai vorbit cu ea ? Credeam ca ai iesit cu ea la un suc , nu ?
(Bertholdt) - Este adevarat ca am iesit la un suc cu ea ... si cu mai multi , dar , am stat la mese diferite .
(Annie) - Ok , inteleg .
(Reiner) - Dar o vei face maine , iti promit , lucrez la un plan destul de bun , dar , vom avea nevoie si de ajutorul lui Annie . Deci ... Annie , te bagi ?
(Annie) - Sigur , dar sa nu fie unul stupid Reiner .
(Reiner) - Cand am facut eu vreodata un plan stupid Annie ?
(Annie) - Mereu ...
(Reiner) - Ce ?! Spune-miBertholdt , fac planuri stupide ???
(Bertholdt) - Annie are dreptate Reiner ....
(Reiner) - La naiba ... Dar ... va promit ca acest plan o sa fie cel mai bun plan pe care o sa-l auziti vreodata ok ?
(Bertholdt) - Atunci spune-ne , ce fel de plan ?
(Reiner) - Nu poti sa-ti spun acum ... dar ar trebui sa-mi multumesti , m-am apucat mai intai de planul dintre tine si Ymir , inainte de mine si Historia .
(Bertholdt) - Iti multumesc ... cred .
(Annie) - Asta inseamna sa nu ai viata sociala , nu ? Si mai vorbeai de mine idiotule .
(Reiner) - MAI TACI , eu macar ma gandesc cum sa ma integrez idioato .
(Annie) - Stai linistit , ca si eu ma descurc destul de bine .
(Reiner) - Ai vorbit pana acum cu o singura persoana ..... Annie .. si acea persoana este Eren .
(Annie) - Eren este tot ce am nevoie acum .
CITEȘTI
Attack on Titan HighSchool
FanfictionSalut ! Acesta poveste este prima pe care o fac pe wattpad si o sa-mi dau toata silinta sa starnesc macar putina atentie din partea ta , te pup !