Shledání s Harrym

26 3 2
                                    

Po záchraně Siria jsem byla na sebe hrdá. Pomohla jsem nevinnému utéct. Pokud mě neprozradí anebo se (zase) nenechá chytit bude vše bez problému. Nebo jsem si to aspoň myslela. Dokud mě Remus nevzbudil a nepředal dopis.

Katko, vstávej! Za chvíli bude čas oběd, mluví na mě asi tak hodinu. Nakonec to vzdám a lezu z postele ven. Podívám se na budík a co nevidím. Je půl jedenácté! To jsem tak dlouho spala?!? Vyčítavě se dívám na Rema a odcházím snídat. Když spokojeně chrupkám toast s nutelou, tak mi Rem znenadání řekne: Ráno sem přiletěla něčí sova. Odebral jsem jí dopis a ona rázem vyletěla pryč. Ten dopis jsem nečetl (nic mi není do toho, s kým si píšu a o čem). Přistoupil ke mně a podal mi dopis. Jinak ta sova byla sněhově bílá. Děkuji Ti Reme a ta sova se jmenuje určitě Hedvika. Patří mému kamarádovi, Harrymu, pověděla jsem mu. Dopis jsem nechala na stole a šla jsem umývat nádobí. Po umytí jsem si šla do pokoje, přečíst si dopis.

Ahoj, Katko!

Potřebuji pomoct. Dnes večer jsem nafoukl svoji tetičku a ona odletěla pryč. Strýc Vernon zuří. Chce, abych ji odčaroval zpátky, ale já nevím jak. Určitě mě nechá o hladu, zbije mě, ne- li něco horšího. Pomohla bys mi někdy v noci zdrhnout? Všechny věci, až na učebnice, které mám super tajně ukryté, jsou v přístěnku pod schody. Ron je na dovolené v Egyptě a Hermiona ve Francii. Jsi má poslední naděje. Jinak budu muset zdrhnout sám. Nevím, jestli za tu dobu než Ti to přijde uteču nebo mě natolik zabezpečí, že to nedokážu, ale neodepisuj mi. Určitě budou čekat, že někteří z kamarádíčků od Pottera sem jako uragán vletí a tím to i potvrdíš.Pokud mi pomůžeš, budu moc rád.

Děkuji, Tvůj kamarád Harry.

Několikrát jsem to pročítala. Nemohla jsem tomu uvěřit. Harry se zase dostal do bryndy a teď k tomu u toho nebyl ani Ron s Hermionou. Jsem rozhodnutá mu pomoct. Jsme kamarádi a od toho tu jsme. Plán už mám i vymyšlený. Neviditelná projdu domem. Jak říkal Harry, určitě na mě budou čekat. Proto si připravím nějaká uspávadla. Pozornost upoutám někam vedle a v okamžiku, kdy se otočí zamířím pro věci. Jestli hodím kamínek, rozbiji něco nebo poprosím zvíře, to rozhodnu na místě. Sponkou odemknu i přístěnek i Harryho pokoj a s pomocí provazu se slaníme dolů. Odkryji se a vydáme se vstříc Příčné ulici. Tam bude Harryho pobyt a pokud budu mít štěstí, tak tam s Remem budeme též bydlet.

Nad vylepšováním mého plánu trávím celé dopoledne a následně i odpoledne. Přemýšlím nad ním v pokoji. Remu to nepřipadá divné, protože v pokoji trávím většinu týdne. Samozřejmě tam nejsem pořád zavřená sama. Vycházím ven jíst nebo na hygienu, někdy si hraji s Remem v obýváku či v pokoji a trávíme spolu čas i tím naším večerním programem. Není to sice každý den, ale to nevadí. Nic lepšího jsem nevymyslela, ale to nevadí. Tak hrozný nápad to není. Mezitím mě Rem volá k obědu. Vyběhnu z pokoje a mířím do kuchyně. Pohlédnu na Rema, na talíř.

To, co vidím, nepoznávám. Asi nějaké méně časté. Sednu si ke stolu a vtom Remus spustí: Dnes se podává šopský salát. Nechme si chutnat. Vypadá to lákavě a dobrou chuť, odpovídám. U oběda si moc nepovídáme. Jíme to, co máme na talíři. A právě dnes se mi i hodí, že si nepovídáme. Jenom bych při tom pokecu něco plácla a po večerní "procházce" by byl utrum. Dojím svůj oběd, umyji nádobí a vyrážím vstříc k pokoji.

(viz média)

Odpoledne pokračuje ve stereotypním rytmu. Vyprávím holkám přes Skype a mobil moje obvyklé příhody. Přidám společné chvíle kamarádů a vrstevníků na koleji, nová kouzla a celkově to, co mě tam naučili apod. Předtím jsem je i informovala o Removi, jestli se mnou nemá nekalé úmysly. Po hodinovém řehtáním za mnou přijde Rem a hrajeme si nebo klábosíme. Dnes naštěstí si hrajeme. Začíná večer a je čas na večeři a mise Harry. Já vbíhám do pokoje. Chystám si do tašky oblečení, uspávadlo na mudly a uspávací lektvar. Ten použiji (zase) na Rema. Už slyším Removo volání: VEČEŘE! Popadám lektvar a schovávám ho do kapsy. Dorazím do kuchyně, podívám se na stůl a s otevřenou pusou a s vyjevenýma očima povídám: Teď ses překonal. Taková večeře. Mňam, moc se na ni těším!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 26, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kateřina Andrewsonová a Vězňův přítelKde žijí příběhy. Začni objevovat