#10

343 48 1
                                    

Ez a rész nem "chat" beszélgetés lesz, csak meghagyom ugyanabban a formában.

Jungkook: Hé, mindenki! Gyertek a nappaliba, valamit mondanom kell nektek!
Hoseok: Jó, de ne ordítozz már. Nem vagyok süket.
Yoongi: Ahogy én sem, meg szerintem közülünk senki..
Jimin: Mi bajod van Maknae? Az embernek már egy perc nyugta sem lehet...
Namjoon: Mintha lenne is attól az őrülettől, ami kint van.
Yoongi: Ott a pont..
Jin: Na mondd már, mi bajod van fiam.
Jungkook: Tessék, itt a telefonom. Olvassátok el ezt a twitter beszélgetést.
Yoongi: Ki ez a MinGirl? És milyen jogon használja az én vezetéknevemet?
Taehyung: Fejezd már be, Mr. Mindenkit Beoltok Hyung.
Namjoon: Most nem ez az elsődleges dolog, hanem az hogy ki tud minket szabadítani innen.
Jin: Mindenki azonnal pakolja össze a cuccait, de néma csendben, aztán nyomás a hátsó ajtóhoz!

***

Hoseok: Na itt vagyunk.. Ki lesz az a bátor aki kinyitja az ajtót?
Jungkook: Majd én, hiszen én beszéltem vele.
Taehyung: És honnan tudjuk, hogy nem lépett le?
Jungkook: Csak érzem. Na gyerünk!

***

Yoongi: So-Young? Mileena? Ti mit kerestek itt?So-Young: Na vajon mit, te nagy okos?Mileena: Jöttünk megmenteni titeket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi: So-Young? Mileena? Ti mit kerestek itt?
So-Young: Na vajon mit, te nagy okos?
Mileena: Jöttünk megmenteni titeket..
Hoseok: És Min-Hee? Ő hol van?
Mileena: Otthon maradt a kicsi Yoongi-ra és Gyeongsu-ra vigyázni.
Jungkook: Ez kedves tőle.
Yoongi: És megtudhatnám drága asszonykám, hogy mégis honnan a büdös francból ismered te ezt az apartmant?
Namjoon: Szerintem most nem ez a fontos ismételten, hanem az hogy épségben haza jussunk.
So-Young: Menjetek előre, kövessétek Mileenát, én is mindjárt megyek utánatok, csak elintézem ezeket a kis leánykákat.
Yoongi: De én nem akarok!
Namjoon: Ide figyelj, Min Yoongi! Nekem nem hisztizel, mert agyonváglak! Egy kis sétálásba csak nem halsz bele. Gondolj legalább a fiadra, ha másra nem is. Kiabálni meg nem akarok, hogy ne bukjunk le.
So-Young: Köszi Nam, hogy elintézed helyettem is. Na menjetek, nemsokára én is indulok.

____

Hát ez lenne az új részem. Tudom, hogy megint nem a legjobb, de csak ennyire futotta az energiámból. Remélem azért tetszik.😊 ★-ot és kommentet nyugodtan hagyjatok.

∞MinZsani
voltam mint mindig! Puszii😘∞

Szünetel // Messenger Life - Az idiótaság folytatódikWhere stories live. Discover now