Ráno jsem se probudila a Honza ještě spal, vstala jsem tak, abych ho nevzbudila. To se mi ale nepovedlo chytl mě za ruku a stáhl mě zpět na postel, dala jsem mu pusu a chtěla jsem odejít. On si mě přitáhl za zátylek začal mě líbat.
,,Bože jak já ty tvoje rty miluju"
Jenom se pousmál a řekl:
,,Tak už jsem pro tebe Bůh jo?"
Začal mě znovu líbal, jeho ruce skončily na mých zádech, moje se dostaly na jeho hlavu a začaly mu cuchat vlasy. Začal mi vyhrnovat tričko, sundal mi ho a letělo někam na zem, protočil nás tak že jsem byla pod ním, pomalu dal svoje ruce na zapínání od mojí podprsenky.
,,Honzí, pro-promiň já já..."
,,Né, omlouvám se já. Měl jsem si to uvědomit"
Zapla jsem si podprsenku a šla hledat tričko, nemohla jsem ho najít, podívala jsem se na Honzu a pak jsem si uvědomila že jsem jen ve spodním prádle.
,,Kde mám kalhoty?" Řekla jsem a podívala jsem se na něho.
,,V prádle byly špinavý"
,,Tak, tak to je super a v čem mám asi dneska být?"
,,Já ti něco půjčím"
S těmito slovy vstal a šel ke své skříni, vytáhl tričko se svým merchem. Podal mi ho a chtěl si jít zase lehnout.,,A nějaké kalhoty nedostanu?"
,,Až mi uděláš něco k jídlu tak jo" usmál se na mě a já ho zabíjela pohledem.
,,Nemám tě ráda"
Šla jsem ke svému kufru a vytáhla jsem si tepláky. Ohlédla jsem se na Honzu, nevypadal zrovna nadšeně.,,Tu snídani si udělej sám"
Lehla jsem si k němu a začala se smát, podívala jsem se mu do očí, do těch nádherných šedomodrých očí, začala jsem se v nich utápět.
,,Honzo odvezl bys mě za Tomášem?"
,,Jasné není problém, stejně jsem chtěl jet do studia."
Vzala jsem si hygienu a šla do koupelny, jak jsem se uviděla lekla jsem se. Udělala jsem ze sebe člověka a vyšla z koupelny, ucítila jsem něco dobrého k jídlu.
Sešla jsem dolů po schodech a vydala se za vůni, uviděla jsem Honzu, který vařil vajíčka, sedla jsem si ke stolu a čekala na snídani, zakoukala jsem se do něho a on mi mezitím přinesl vajíčka a sedl si naproti mně.
Po snídani jsem si šla pro věci a převlékla jsem se do legín, vzala jsem si věci a šla zpátky do kuchyně. Obuli jsme si boty a šli k autu, dal mi věci do kufru, mezitím jsem si sedla na místo spolujezdce a on si po chvíli sedl za volant. Pomalu jsme se blížili ke studiu, zastavili jsme na semaforu a já viděla mého bývalého spolužáka, který mě šikanoval, začala jsem se klepat a doufala jsem že už tam bude zelená. Všiml si mě a šel k našemu autu začala jsem panikařit, Honza se na mě podíval.,,Klid to je jen fanoušek"
,,Ne, to není fanoušek, on on mě na střední šika-šikanoval"
,,Prosím jeď už"486 slov
Omlouvám se za chyby.😂❤️
ČTEŠ
Je to sen nebo realita!?
FanfictionPříběh o holce, která se odstěhovala od rodičů ke kamarádovi, potká ji nejedna nemilá věc.