10. Bolum

14 4 5
                                    

Melikeyi aldık ve ilaydalara gittik. Ilayda bizi görünce sanki uzun zamandır görüşmemisiz gibi sımsıkı sarıldı. Sonra bizi hemen odasına çıkardı . Odanın hertarafi toz pembeydi. İlk defa ılayda yi pembe bir şekilde görmüştüm ve şaşırmıştım  da neyse odasının masasında ise mısırlari bi köşeye cipsleri bi köşeye çikolataları da başka bi köşeye ve benim en sevdiğim şey olan rameni bi köşeye koymuş. Yalnız ramen ne alaka ki derken ılayda kolumdan tuttu ve masaya çekiştirip önce karnımızı ramenle duyuralım sonra korku filmi izleriz dedi . Ben biraz tırstım açıkçası tamam rağmen yerim onda sıkıntı yok da korku filmi olmazdı. Eğer korku filmi izlersek sabaha kadar uyuyamazdım. En iyisi onu şimdilik geliştirmekti.

....

Korku filmini zorda olsa şuan izliyorum. Adam yamyam ve bütün doktorları yiyo. Dayanamadım ve çığlık atmaya başladım ilaydayla melikeye baktım kıkır kıkır gülüyorlar
- lan burda korku filmi izliyoz siz gülüyorsunuz mal mısınız korkmayız lazım gülseniz değill

Ilayda : Gizem saçmalama bundan korkmuyorsun dimi ?
Melike : aynen Gizem komik bu korkunç değil ki

- ya siz mal mısınız adamı yiyorlar bu şimdi korkunç değilmi ?

Ilayda& Melike : DEĞİL TABİKİ DE

- Tamam siz haklısınız ben suçluyum ama ben korkuyorum lütfen kapattinnn. Dedim ama beni duyan kim izlemeye devam ettiler bende onlar gormeden ılayda nin bize gösterdiği odaya gidip yattım sabah bunun hıncını kötü çıkaracaktım onlardan .

Sabah olduğunda yataktan kalkıp hemen rutin işlerimi hallettim . Bizimkilerden ses yoktu. 9-E nin güzelleri olan whatsapp grubundan birsuru mesaj vardı.  Hepsi kampa geleceklerini falan yazmışlar . Birden kapı çaldı ve hücum bi şekilde Melike ve ılayda girdi içeriye. Yastıkları birbirimize vurduk ve birbirimizi gidiklamaya başladık. Gayet eğlenceli bi şekilde odadan çıktık ve kahvaltı yaptık.

( JUNGKOOK )Aşık Olmak mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin