Vrei sa fim impreuna?

52 6 3
                                    

Dupa cum i-a promis Claudiu a venit s-o ia de la spital pe Mirabela pe la 8 seara dar cand sa-i deschida portiera masinii aceasta a lesinat.
Claudiu vazand acest lucru a luat-o si a dus-o in incinta spitalului unde lucreaza ea si a chemat un medic.
Dupa cateva analize si dupa cinci ore ea s-a trezit cu o mare durere in abdomen.
Medicii au aflat ca i-a fost administrat in apa o substanta foarte puternica chiar letala care iar fi putut aduce decesul ea a inceput sa le povesteasca medicilor si politistilor ca crede ca fosta asistenta Diana a premeditat acedt lucru si ca ea i-a furat masina.
In tot acest timp Claudiu s-a gandit la urmatorul pas cu care sa o seduca pe tanara medic pediatru pentru a se rzbuna pe moartea fratelui sau Filip care s-a sinucis in apartament pentru o femeie care ia luat toti bani si la mintit ca il iubeste si ca se casatoreste cu el.
Acum ca el ia salvat viata intr-un mod sau altul ii este datoare cu o intalnire se gandeste el.
-Mirabela putem vorbi putin
-Da sigur oricum trebuie sa-ti multimesc pentru tot ce ai facut pentru mine cu ce as putea sa te rasplatesc?daca nu erai tu eu poate eram deja moarta.
-Nici sa nu te gandesti ai vii- torul in fata inca esti tanara
-Apropo cati ani ai?
-Eu am 20 de ani, tu?
-21,ce ai zice daca am iesii la o intalnire.
-Nu stiu... ce sa zic eu inca n-am iesit cu nimeni.

Da sigur mincinoasa naibii dar fratele meu era nimeni lasa ca-ti arat eu o sa te blestemi si ca ai venit pe lume.Jur pe orice-i mai sfant.

-Te rog nu ma refuza stiu ca deabia ne-am cunoscut si ca ai avut multe de indurat zilele astea promit ca daca vii te duc si te aduc la servici si nu trebuie sa-mi platesti si o sa te si apar de persoane ca Diana.

De-ar stii ea ca eu sunt mai rau ca Diana aia care vroia so omoare si cred ca si merita nu stiu ce i-a facut asistentei aceleia dar intr-o buna zi cred ca mi-a fii de folos o so caut intr-o zi.

-Bine accept dar imi promiti ca mergem la un restaurant demult n-am mancat la un restaurant,vin tarziu abia apuc sa mananc acasa cu bunica.
-Bine promit macar o sa ne cunoastem msi bine ce zici?
-Bine accept atunci,ne gasim maine pe la 11 la Restaurantul Lorelay.
-Ok, noapte buna frumoaso.

Cand ajung acasa ma inampina bunica cu un ceai fierbinte si mancare incalzita.Fata ei pare ingrijorata dsr cand ma vede ma imbratiseaza cu o caldura materna.
-Fata mea ce s-a intamplat de ai stat atat la serviciu,esti bine nu te doare nimic?
Nu vreau sa te pierd si pe tine descarca-ti sufletul la buni, hai cu curaj.
-Era sa mor otravita de o asistenta care a vrut sa se razbune din cauza jobului ia mintit la superiori ca eu am prescris o doza de medicamente gresite unei fetite si am dovedit ca nu subt de vina si ea s-a razbunat.
-Off ,iubita mea de ce nu mai sunat
-Nam vrut sa te ingrijorezi si pt mine
-Da cum ai reusit sa vii acasa si cine era baiatul de dimineata.
-Un erou buni ma ajutat in toate ce sau intamplat zilele trecute.E un budyguard a unui om de afaceri care sa stins din viata azi.E de treaba baiatul .
Ma invitat la o intalnire ca sa-i pot rasplati pt ca ma salvat.
-Ai grija sa nu aiba alte intentii.
-Ai dreptate bunii.

***
Dimineata ma tresete soneria de la telefon deoarece am uitat so opresc aseara pt ca azi am liber de la serviciu.
Imi fac rutina zilnica si ma imbrac intr-o rochita vaporoasa cu flori si la mijloc cu dantela si pietricele.Cobor jos in bucatarie si constat ca buni nu e si ca mia lasat un bilet pe masa ca a mers la cumparaturi.Imi fac un sanvis cu margarina salam si cateva legume proaspete si ou ras si un mar si imi pun un suc cu portocale .
Ma uit la cateva filme si ajunge si buni si prepara mancarea eu imi iau la revedere de la ea si merg la intalnire cu Claudiu.
Cand ajung la restaurant el deja era acolo.
-Buna,demult ma astepti?
-Nu nu doar de 5 minute.
-Arati foarte bine in rochita si iti sta mai bine cu parul lasat pe umeri.
-Mersi spun inrosindu-ma.
-Nici tu nu arati rau
Gura aia a lui pacatos de frumoase buzele alea carnoase si ochii aia superbi ma indeamna sa nu imi iau ochii de pe el e perfect!
-Aa ai comandat ceva sau comandam acum.
-Da hai sa comandam.Fata asta frumoasa si inocenta ma indeamna so sarut si so iau in brate dar ma abtin pentru ca suntem in public si ea nu e prietena mea ea e dusmanul meu.
-Claudiu ce e cu tine nu vrei sa comandam?
-Ba da  scuze mam gandit la ceva.
-Bun deci eu comand foigras si piept de pui cu legume si un vin rosu tu ce comanzi?
-La fel ca tine spun zambind si-i fac cu ochiu.
-Deci avem gusturi comune
-Da asa se pare

***
Dupa ce am mancat si am vb despre copilarie vise si familie ea ma intreaba daca am prietena sau daca sunt indragostit.Raman nedumerit ce sa-i raspund
-Nu am tu?
-Nici eu dar ai fost indragostit vreodata ?
-Nu am fost nu am gasit femeia care sa imi trezeasca atentia si sa-mi provoacei acei fluturasi in stomac. Ea incepe sa rada dar eu ii fac iar cu ochiul si-i spun pana acum nu dar deja cred ca am gasit e foarte aproape de mine.
-Ce?... eu sunt aia?
-Da ,cred ca da.Sa inceapa jocul seductiei javro.
-Tu esti acea persoana care un preajma ta ma simt altfel si care imi provoaca o speranta de care sa ma leg pentru ca sper ca odata cred o sa fiu si eu fericit dupa atatea necazuri si neajunsuri.
-Iti fac o propunere Mirabela vrei sa fii iubita mea?
-Da vreau!



Dragostea și Răzbunarea nu au limite(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum