Κεφαλαιο 7

418 29 2
                                    

 Τζ:Αφηστε την τωρα.

Δεν ειπαν τιποτα και μου επιτεθηκαν,με εσπρωξαν πανω στο καπο.Τοτε εβγαλα αστραπιαια ενα οπλο που εχω παντα μαζι μου.Τους πυροβολησα και επεσαν νεκροι στο δρομο.Δεν ηθελα να το δει αυτο η Στεφανι αλλα ειναι για το καλο της.

Σηκωσα το κεφαλι μου και πηγα προς το αμαξι.Ηταν καθισμενη στο καθισμα και εκλαιγε.Την πηρα αγγαλια και της σκουπισα τα δακρυα.

 Τζ:Ελα εδω.Μην κλαις και χαλας αυτα τα υπεροχα ματακια.ολα καλα εγω ειμαι εδω.

Εβαλε το πρωσοπο της μεσα στον ωμο μου.Την εβαλα πανω στη μηχανη.

 Τζ:Tι πηγαν να σου κανουν?

 Στ:Δεν ξερω.

 Τζ:Μην ανησυχεις τελειωσε,καλυτερα να σε παω σπιτι σου.

 Στ:Τζαστιν ,οχι δε θελω να παω σπιτι ,παμε καπου να κατσουμε.

 Τζ:Τοτε ξερω το καταλληλο μερος.

Ειπα και της χαμογελασα.

Σκεψεις Στεφανι

Αυτο το χαμογελο του,με ηρεμει ,με κανει να ξεχναω τα παντα.Αχχ νομιζω οτι τον αγαπω,με εσωσε τη ζωη,μου συμπεριφερεται λες και ειμαι η πριγκιπισσα του,οταν τον κοιταω νιωθω...νιωθω πεταλουδες στο στομαχι και οταν αντικρυζω τα ματια του χανω τον κοσμο απο τα ποδια μου.

Οπτικη πλευρα Τζαστιν

Παλι καλα που , ειναι καλα,δεν θα συγχωρουσα τον εαυτο μου αν παθαινε τιποτα.Την αγαπω,θελω να περασω την υπολοιπη ζωη μου μαζι της,τωρα που την βρηκα θα κανω τα παντα για να μεινει διπλα μου.

 Ξεκινησα με τη μηχανη και την πηγα στο μερος που ερχομαι για να ηρεμω .Ενα παλιο κτηριο,παλι καλα που εχει και καθαρο ουρανο.Ειχε ηδη βραδιασει.Τελεια.

 Στ:Τζαστιν ?Γιατι με εφερες εδω?Φοβαμαι.

 Τζ:Μην φοβασαι εδω ειμαι εγω.

Την πηρα απο το χερι και την ανεβασα στην ταρατσα.

 Τζ:Κοιτα πανω.

 Στ:Ουαου ,τα αστερια ειναι τοσο λαμπερα και τελεια.

 Τζ:Σαν εσενα αστερι μου.

Εβγαλα τοτε το κολιε.

 Τζ:Αυτο ειναι για σενα .Ειναι η καρδια μου ,η οποια ανηκει σε εσενα τωρα

Οπτικη πλευρα Στεφανι

Αχχχ θεε μου ...Τι μου λεει τωρα ??Οτι με αγαπαει και αυτος??Και παλι θεε μου.

Το επιασα στα χερια μου και ειδα οτι απο μεσα εγραφε Τζαστιν με καλλιγραφικα γραμματα και ενα σ αγαπω.Ειναι η πιο μαγικη στιγμη που εχω ζησει στη ζωη μου.

 Στ:Τζαστιν??

 Τζ:Ναι στεφ μου.

 Στ:Σε αγαπω και το κολιε ειναι οτι πιο ωραιο εχω δει.

Με πηρε τοτε απο τη μεση και με φιλησε.Ηταν ενα παθιασμενο φιλι και με εκανε να ανατριχιασω ολοκληρη.Τον κρατησα απο το λαιμο του.Συνεχισαμε να φιλιομασταν κατω απο τα αστερια.Ειναι σαν ονειρο.

 Τζ:Θα μπορουσα να φιλαω για ωρες τα υπεροχα σου χειλη.

 Στ:Γιατι δεν το κανεις τοτε?

Μου χαμογελασε δαγκωνοντας τα χειλη του,ηρθε και με επιασε απο τη μεση .Μου σηκωσε τα ποδια και τα εβαλα γυρω απο τη μεση του.Συνεχισε να με φιλαει.

Με ξαπλωσε ,στο πατωμα και ανεβηκε απο πανω μου.Αρχισε να μου δινει φιλια στο λαιμο ,εμπλεξα τα χερια μου μεσα στα μαλλια του.Τοτε...

The LimitOnde histórias criam vida. Descubra agora