Jedna malá jednorázovečka z Majiny dílny :D Snad se bude líbit :3
Teslův ústav pro nadanou mládež, jeden z pokojů studentů, sobota, 10:30
Já tě prosím, Naruto. Je to otázka mužné cti! Už je to tak strašně dlouho, nevím, co mám dělat, jak ji přesvědčit. Potřebuji tvoji pomoc, copak to nevidíš? Smiluj se nade mnou. Nikdy ti to nezapomenu.Tyto a mnoho dalších podobných žádostí se proháněly hlavou mladému studentovi, když hleděl na svého přítele, jak pomalu dolaďuje poslední zbytky drobných chybiček v jejich společně postaveném přístroji. Radostně si přitom pískal. Ještě aby ne, za pár desítek minut se mu mělo splnit jeho největší přání.
„Ták a je to!" vydechl hnědovlasý mladík a setřel si z čela imaginární pot. „Teď by to mělo fungovat."
Naruto se jen mírně pousmál. Stále nebyl úplně přesvědčený o Kibově záměru. On mu celou dobu sice opakoval, že to dělá z lásky a ze cti, ale on si tak jistý nebyl. Kdyby nebylo něj, Kiba by svůj přístroj nikdy sám nezkonstruoval. To Naruto byl expertem na mechaniku a konstrukci. Většinu práce zastal on a Kiba tu mašinku doladil jen po chemické stránce, které zas nerozuměl Naruto.
„Jsi si jistý?" nakrčil obočí.
Byl přesvědčený, že co se týkalo jeho dobře odvedené práce, bude všechno fungovat jako po másle. A sice, že půjde zapnout.
„Samozřejmě!" osočil se Kiba a pěstí se bouchl do hrudi.
Ukázal na tlačítko a poté na něco, co vypadalo jako zesilovač.
„Tady to zapneš a tady přidáváš na intenzitě."
„Já vím... navrhnul jsem to a postavil, pamatuješ?"
Kiba jeho kyselý tón ignoroval. V duchu se už dávno viděl někde úplně jinde a s někým jiným, než byl jeho blonďatý nejlepší přítel.
„Už jen pár okamžiků a bude moje!"
„Ale ona je tvoje..."
„Víš jaké to je, chodit s někým skoro třičtvrtě roku a nemít žádný... bližší kontakt?" zeptal se zamračeně. „Je to příšerný."
„Jestli na to Hinata přijde, zabije tě. To ti garantuju. A mě zabije taky, že jsem ti s tím pomáhal a nezastavil tě," zamračil se.
Věděl, jak dokáže být Hinata děsivá, když se jí zachtělo. Co se však týkalo milostné a intimní stránky, byla jako zaseknutá. Narutovi se nelíbilo, jakým způsobem ji chce Kiba k sexu přesvědčit, ale co jiného měl dělat? Oba dva byli jeho nejlepší přátelé a on nechtěl vidět trpět ani jednoho. A že Kiba trpěl. Sexuální frustrace je šílená věc.
Kiba jen pokrčil rameny a pak se drze zazubil. Stiskl tlačítko a počkal, až se přístroj vzbudí. Pak sáhl na zesilovač a dal 'volume doprava'.
YOU ARE READING
Moc špatný nápad ✓ [ItaDei, SasuNaru]
FanfictionMladý student Teslova ústavu, Inuzuka Kiba, se snaží vyřešit svůj problém abesnce sexu sestrojením záhadného zařízení. Nejen, že tím svou milou nepřiláká, způsobí tak i poměrně velkou sexuální katastrofu v celém institutu.