MAYBE (2.rész)

13 1 0
                                    

-El sem tudod képzelni milyen borzalmas Todd mellett ülni!-mondta felháborodva Abigel.
-Csak nem lehet olyan rossz, Aby..-próbáltam nyugodt hanggal mondani neki, de ettől nem nagyon higgadt le.
-Ezt csak azért mondod, mert neked nem veszi el a tolltartód engedély nélkül, és kezd el turkálni benne!-megtudom érteni Abigel-t, de egy kicsit eltúlozza..Ő ilyen, szeret mindent felnagyítani.
-Neked legalább van padtársad.. az enyémet egy hete nem láttam.
-Bár helyet cserélhetnék veled Lindy! Tod túrja az orrát!-mondta elundorodva.
-Bár még mindig együtt ülhetnénk..-mondtam, és így is gondoltam.

Abigel-el mindig nagyon jó csapatot alkottunk együtt.Igazából jobban csak 2. osztályban barátkoztunk össze, de azóta elválaszthatatlanok voltunk. Ezért is volt nehéz mindkettőnknek mikor szétültettek minket. Sok időt töltöttünk együtt hárman hétvégenként. Taylor, Abigel és én.
Taylor-ral születésünk óta ismertük egymást, ő lett a legjobb barátnőm. Mindent elmondtunk egymásnak és együtt babáztunk. Régi szép idők.. Hétvégenként sokszor tartottunk pizsiparty-t. 

Így történt ez 3. első hetének hétvégéjén is.

-Én alszom belül!-mondta Taylor.
-Ne már! Mindig te alszol belül!-Taylor soha nem szeretett kívül aludni, mert mindig félt, hogy leesik.
-És ez alkalommal sem lesz másképp :D .
-Jóó, megbeszéltük. :D Kértek valamit inni?
-Naná!-mondták egyszerre.
-Gondoltam.. :D
Pár perc múlva vissza is tértem az üdítőkel, és háromszöget alkotva leültem a lányokkal szemben.
-Na meséljetek! Milyen volt az 1. hét?-kérdezte Taylor.
-Ne is mondd!-mondta Abigel miközben kezét a fejéhez emelte.
-Szerintem egész jó volt- válaszoltam.-És neked Tay?
-Elment egynek.. A tanulást leszámítva. Az egyik tanár már 1. nap leckét adott. A szívtelen!-mondta Taylor kissé dühösen. Azt hiszem nem ő lesz Tay kedvenc tanára..
-És..mi van a fiúkkal? :D- kérdezte Taylor kíváncsian.
-Todd kiakaszt! Mit tettem, hogy mellette kell szenvednem egészen 4. végéig?-esküszöm, megsajnáltam Aby-t.
-Mivel akaszt ki Todd?-kérdezte Taylor.Lehet nem kellett volna, Aby ezt nap hosszat tudná sorolni..
-Nem is tudom hol kezdjem.. Túrja az orrát! Nem hagy figyelni órán, belefirkál a füzetembe, mindig kutakodik a tolltartómban.. A múltkor elvette a kedvenc ceruzám és megrágta. Érted? MEGRÁGTA! És volt képe visszaadni, mintha nem csinált volna vele semmit.. És ez még csak az 1. hét volt! -Aby nehéz időknek nézett elébe..
-Todd tényleg nagyon kiakaszt téged.. De a tanárnak tuti megvolt az oka, amiért mellé ültetett.-mondta Tay felhúzva a szemöldökét.
-Miranda néni azt mondta, aszerint ültetett minket, hogy kivel lát minket "összhangban"-reagált Aby a tanárnőt idézve, miközben idézőjelet mutatott a levegőben.
-És te Lindy? Ki mellett ülsz??-kérdezte érdeklődve Taylor, felhúzott szemöldökkel.
-Max Peters mellett.-válaszoltam szűkszavúan. Valamiért nem szerettem volna Maxről beszélni. Nem is meséltem el nekik, hogy hazakísért, és valószínűleg megfázott miattam.
-Huhhu, na és milyen ez a Max?-kérdezte nagyon rá állva a témára, valószínűleg azért, mert észrevette, hogy túl rövid volt a válaszom. (Magamhoz képest..Azt tudni kell rólam, hogy nagyon nagy szám van..szóval imádok beszélni..Persze csak azokkal akiket szeretek)
-Semmilyen. A héten nem volt.Na és te hogy állsz velük?-kérdeztem, próbálva terelni a témát.
-Egyenlőre senki nem tetszik, ami fura..Nekem mindig tetszik valaki :D-És ez igaz. Lehet, hogy még csak 4.-es, de már sok fiú tetszett neki, és igazából ő sem ellenszenves a fiúknak. (Jaa igen.. Elfelejtettem mondani, hogy Tay 1 évvel idősebb nálunk. )
-Ez tényleg fura! :D Emlékszem legutoljára nyáron tetszett neked valaki..hogy is hívták? Tim?-kérdeztem Tayt nevetve.
-Ó..igen..Tim.. hogy lehet mostanában?-mondta elálmodozva Taylor.
-Úgy tudtam elköltözött az apukájához New Yorkba. Idén ott kezdte a tanévet.-mondta Abigel.
-Hát.. ezt nem tudtam..Na mind1 is :D-mondta Tay. Igyekezett úgy csinálni, mint akit nem érdekel, de mind tudjuk, hogy azért kicsit elszomorodott. Ezután már nem beszéltünk sokat, mert bealudtunk. Általában anyuval kellett vitatkoznunk még hajnali 2-kor, hogy még nem vagyunk álmosak, akkor viszont éjfél után 5 perccel kidőltünk.

Be kell valljam, ez a beszélgetés egy picit elgondolkodtatott..Leginkább Max-ről. Vajon miattam nem jött akkor iskolába? Megbetegedett miattam? Annak  nagyon nem örültem volna..  Nem is tudtam miért gondolkodok ezen. Hiszen annyira nem is érdekelt,mert nem voltam jóban Max-szel. Eddig nem is vettem észre Max-et. A nevét is csak azért tudtam, mert osztálytársak vagyunk és az ilyet illik tudni. Ő mégse tudta az enyém.
"Na jóó, nem érdekel Max." Gondoltam magamban. Ezzel le is zártam magamban a Max témát.

Vaagy.. TALÁN mégsem?







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GoodbyeWhere stories live. Discover now